Hem Forum Invidzonens forum Glad nyhet

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    TS
    Medlem

“Hej på er alla som kämpar på där hemma!
    Jag vet vad ni går igenom och ni är starka som fixar detta. Min sambo var iväg ett halvår med FS24, kom hem detta året i maj.
    De sex månaderna var nog det värsta jag gått igenom. Det var upp och ner mest hela tiden med humöret. När det närmade sig hemkomst var jag så trött på allting, jag var arg och leden på han för jag tyckte att han hade övergivit mig. Jag hade dessutom hållt inne med mina känslor (gör inte det, det blir bara jobbigare i längden) så när han kom hem blev det inte så där gulligull som jag hoppats på, nej istället blev det tårar, skrik och frustration från min sida. Han däremot bara lyssnade och lät mig gå loss, sen när jag var färdig krama han om mig och sa “”Äntligen!””
    Han hade väl väntat på någon form av reaktion från min sida.
    Jag trodde det skulle bli tufft att hitta tillbaka till varandra, men jag hade så fel. Vi har kommit varandra mycket närmare efter missionen och nu väntar vi vårt första barn! 🙂

Jag ville bara dela med mig lite av min lycka, för även om det känns jobbigt och ni bara vill ge upp så finns ljuset långt där borta i tunneln.

Många kramar”

#51433 Svara
    Wille
    Medlem

TacK! Det behövdes just nu!!!!!!

#51435 Svara

Gratulerar till tillökningen!

#51437 Svara
    Jinni
    Medlem

Åh Grattis till graviditeten! Vad roligt att läsa ditt inlägg. Din sambo verkar vara en klok kille som känner dig bra.

#51439 Svara
    Betty
    Medlem

All lycka till! Underbart att få höra om er erfarenhet som blev så bra. Tack

#51441 Svara

Så härligt att läsa! Stort grattis till graviditeten.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Svar till: Glad nyhet
Information om dig: