Hem Forum Invidzonens forum FS25

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
  • Författare

Jag kan inte förstå att det bara är drygt två veckor innan han landar i Sverige. Sen är den här känslomässiga berg-o-dal banan över för alltid. Det är mycket blandade känslor inför hemkomsten. Vad händer nu? Visserligen har vi haft en väldigt bra kommunikation under hela missionen (självklart lite tjafs också), fast ändå. Vad händer egentligen nu?
    Fast man kanske inte ska grubbla så mycket.. Vi har ju haft det bra. Har läst om så mycket skit här på forumet men aldrig egentligen upplevt det med honom, vilket jag är tacksam över.
    Även fast det är mycket tankar och känslor kring hemkomsten så år jag framför allt lycklig och stolt. Stolt över båda oss för att ha klarat detta tillsammans. Jag hade aldrig klarat det här utan hans stöd och stora förståelse.
    Invidzonen tycker jag ha varit ett bra forum fast mest ångestladdat forum för min del. Saker har tagits upp som man inte har tänk på vilket har gjort att man börjar grubbla över saker som inte ha varit ett problem i ens egna förhållande.
    Jaja, nu är det bara drygt två veckor kvar tills jag får hem min älskade och jag längtar så otroligt mycket efter honom, efter oss! <3

Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
Svar till: FS25
Information om dig: