- Detta ämne har 4 svar, 5 deltagare, och uppdaterades senast för 1 månad, 4 veckor sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Fredagsmys…
…ska vara för fyra i vår familj och nu är vi bara tre… Men vi har myst så gott det går.
Men tårarna kom när vi som vanligt dukade för oss alla – då mailade vi far i huset och berättade om myset och vad han missade.
Jaja, allt blir väl en vana till slut… men vi vill fortfarande duka för fyra…
Fortsätt duka för fyra. Han är med er även om han inte är fysiskt närvarande. Precis som ni är med honom i hans dag, och eventuella fredagsmys.
Styrkekramar till er alla tre <3
Styrkekramar! Saknaden är stor när make/pappa är borta. Duka och mys och maila, prata och minns roliga saker ni gjorde tillsammans.
Jag tänder alltid ljuset som jag fått av soldathemmet (faktiskt inne på andra) när jag är ensam ?? Han finns då med vid varje måltid och mailar ofta fast inte internet funkar som man önskat men det lättar lite på saknaden och längtan.
“När min man var borta fanns det tillfällen när vi kunde prata lagom till att vi skulle äta. Då bestämde vi tid (och hoppades att allt skulle funka) precis när jag skulle äta. Så var han med i telefon och någon gång på typ Skype, och vi kunde “”äta”” tillsammans, mysigt och skönt för oss båda. Vet inte om den möjligheten finns nu tyvärr.
Kram från mentorAnnaH”
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.