Hem Forum Invidzonens forum Fredagsmys…

Visar 4 svarstrådar
  • Författare

…ska vara för fyra i vår familj och nu är vi bara tre… Men vi har myst så gott det går.
      Men tårarna kom när vi som vanligt dukade för oss alla – då mailade vi far i huset och berättade om myset och vad han missade.

Jaja, allt blir väl en vana till slut… men vi vill fortfarande duka för fyra…

• #49917 Svara
      Hjärtat
      Medlem

Fortsätt duka för fyra. Han är med er även om han inte är fysiskt närvarande. Precis som ni är med honom i hans dag, och eventuella fredagsmys.

Styrkekramar till er alla tre <3

• #49919 Svara
      u
      Medlem

Styrkekramar! Saknaden är stor när make/pappa är borta. Duka och mys och maila, prata och minns roliga saker ni gjorde tillsammans.

• #49921 Svara
      Förälskad
      Medlem

Jag tänder alltid ljuset som jag fått av soldathemmet (faktiskt inne på andra) när jag är ensam ?? Han finns då med vid varje måltid och mailar ofta fast inte internet funkar som man önskat men det lättar lite på saknaden och längtan.

• #49923 Svara
      Anna
      Medlem

“När min man var borta fanns det tillfällen när vi kunde prata lagom till att vi skulle äta. Då bestämde vi tid (och hoppades att allt skulle funka) precis när jag skulle äta. Så var han med i telefon och någon gång på typ Skype, och vi kunde “”äta”” tillsammans, mysigt och skönt för oss båda. Vet inte om den möjligheten finns nu tyvärr.
      Kram från mentorAnnaH”

Visar 4 svarstrådar
Svar till: Svar #49917 i Fredagsmys…
Information om dig:

Avbryt