Hem Forum Invidzonens forum Försvarsmakten vann

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Lilla Mu
    Medlem

Försvarsmakten vann. Han lämnade mig för någon super hemligt agent liknande tjänst.
    De tog 3,5 år men till slut lyckades de.

#54613 Svara
    Lol
    Medlem

En stor varm kram till dig. Kan inte annat än att beklaga. Hoppas att du tar nya tag och hittar någon som inte är hjärntvättad utan som inser att kärlek och familj är mycket viktigare än bara ett jobb.

#54615 Svara
    Mia
    Medlem

Stor kram till dig <3

#54617 Svara
    fru gus
    Medlem

Lilla Mu,
    skickar mina varmaste tankar till dig och en bamsekram.

#54619 Svara
    Mary
    Medlem

Käraste Mu!

Vad är det som säger att han måste lämna dig enkom för att han fått en ny tjänst? Verkar som om det är en ursäkt för att lämna förhållandet i sig.
    OM det är så – så är det riktigt fult gjort.

Har vänner som jobbar inom den mer icke offentliga verksamheten och det funkar utmärkt med familjeliv.

Stor varm kram till dig Lilla Mu!

#54621 Svara
    Mentor Annas
    Medlem

Tråkigt att höra! Vill du prata med någon är du välkommen att ta kontakt med någon av oss mentorer här på invidzonen.
    Kram på dig

#54623 Svara
    Mia
    Medlem

Kan inte ens försöka tala om hur ledsen jag är för din skull! inget man säger kan få det att kännas bättre. men samtidigt blir jag förbannad på din kille, ingen tjänst hos fm gör att man måste lämna ett förhållande. Ang dom tjänsterna du pratar om så brukar atbetsgivaren vara extra måna om familjen och försöka göra det så br som möjligt för alla inblandade. Verkar som att han kommer med en jäkligt feg undanflykt och det är verkligen inte rätt emot dig! *ARG*

#54625 Svara
    Secret
    Medlem

Nej, min man jobbar på en sån där superhemlig tjänst och de är jättenoga med att det ska funka för respektive och familjerna. Så var det inte där han jobbade tidigare.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
Svar till: Försvarsmakten vann
Information om dig: