Hem Forum Invidzonens forum förstörd

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    S
    Medlem

Nu har han åkt igen, visserligen är det sista vändan men också den längsta.. Detta är utan tvekan det värsta jag har varit med om. Det känns som att bli lämnad om och om igen, och det är en fruktansvärd känsla. Jag vet inte hur jag ska klara denna sista biten, jag är helt slut..

#52181 Svara
    Emelie
    Medlem

En stor styrke kram till dig! Hoppas de känns bättre imorron..

#52183 Svara
    A.
    Medlem

Jag känner så väl igen mig.
    För mig var de första dagarna alltid jobbigast sedan blev det lite lättare……dock aldrig helt lätt

#52185 Svara

Det är tufft att genomföra en mission. Men glöm inte.. Du är inte ensam vi är flera som vet hur det är och görnastöttar dig. Hör av dig till ss på invidzonen så kan någon av oss mentorer ge dig lite extra stöd nu sista perioden.
    Kämpa på du är en hjälte!

#52187 Svara

“Du S, försök att vända på det hela. Vet att det är enkelt att säga – men, välj att fira 🙂 Fira att det är sista “”vändan””, fira att detta är den absoluta sista nedräkningen! Fira att det är sista gången du räknar dagarna tills han kommer hem :)”

#52189 Svara
    A.
    Medlem

Min åkte idag, så nu sitter jag själv i lägenheten igen.. Vi får helt enkelt ta ett djupt andetag och andas ut i slutet av Maj igen. Glöm inte att vi är sjukt starka som orkar med detta!! Be strong girl!

Styrkekramar 🙂

#52191 Svara
    S
    Medlem

Tack för er peppning, det hjälper verkligen!
    Har försökt vända det till något positivt att det är sista biten nu och det går lättare nu när man känner att tiden faktiskt går. Att det snart är ett helt år sen utbildningen började är helt galet, så nog ska de sista två månader också klaras av!

Stora kramar till er!!

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Svar till: förstörd
Information om dig: