Hem Forum Invidzonens forum Förådd, därmed visare.

Visar 7 svarstrådar
  • Författare
      Louise
      Medlem

I förtroende delgav jag en vän ngt som hon lovade att inte föra vidare till sin man som befinner sig i samma insats som min egen, i FS22.

Nu visar det sig att hon ändå gjorde detta. Jag kan inte förlåta mig själv som berättade det jag gjorde då infon egentligen skulle stannat hos mig från första början!

Så mina vänner, ta lärdom av min dumhet och tänk efter både en och två gånger innan ni delar ut ett förtroende.

Jag lär absolut göra det!

Jag delade ett förtroende igår. Hon satt mitt emot mig och lovade dyrt och heligt att inte berätta. Hennes make vet redan om det i Afghanistan idag. Känner mig sårad och ledsen. Jag trodde hon var min vän…

Men som du Louise skriver, man lär sig. En gång och aldrig mer!!!!

Lizze
      Medlem

Mentorer har tystnadsplikt och man kan vara anonym. Perfekt att bolla ider och sånt man inte kan prata med nån annan. Jag brukar maila mentor Anki

Mentorernas emailer finns på hemsidan

Lizze
      Medlem

Mentorer har tystnadsplikt och man kan vara anonym. Perfekt att bolla ider och sånt man inte kan prata med nån annan. Jag brukar maila mentor Anki

Mentorernas emailer finns på hemsidan

Mia
      Medlem

Så tråkigt att människor inte kan hålla ett förtroende som de fått….Hoppas du inte har mist tro på andra människor i din närhet…och den som förbrukat ditt förtroende hoppas hon lärt av sin läxa….Tankar till dig

AnnaN/mentor
      Medlem

Som Lizzie skriver så har vi mentorer tystnadsplikt. Vi finns här för er!!!!!!!

@Mia
      Jag tänker mig för både en och två gånger nu innan. Bra eller dåligt..?
      Min sk vän talar inte om det. Hon tom ringde mig dagen efter och hörde hur läget var.

Det kommer ta mer energi från mig att ställa henne till svars än att låta saken bero. Men visst blev jag ledsen och sårad.

Lol
      Medlem

Varför måste vi kvinnor hela tiden vara så djävliga mot varandra, är det avundsjuka, en illvilja att alltid köra kniven i hjärtat. Det är så många trådar med hårda ord, taskiga kommentarer bara på detta forumet.
      Det är fruktansvärt att inte kunna lita på de man tror är ens vän eller om man säger något i förtroende. Ännu värre är att om man söker stöd och tröst möts av att man inte kan hata, straffa den som gjort det.

Stå på dig, för dig själv och dina känslor, jag hade ställt henne till svars så att hon får sig en tankeställare och kanske inte gör om misstaget.

Ibland är det skönt att verkligen får säga, eller(skrika) vad man tycker.

Visar 7 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.