Hem Forum Invidzonens forum Finns det några som bloggar?

Visar 8 svarstrådar
  • Författare
      CLL
      Medlem

Finns det någon anhörig med egen blogg också? Hittade bara äldre (med anhöriga som är hemma eller är på väg hem nu snart) i bloggstallet sist jag kollade.

Maria
      Medlem

@CLL: Hej! Ursäkta sent svar, en guide som då är skapad ur ett barns perspektiv vore bra *skrattar* Jag är nämligen inte ett smack kunnig i data termer m.m. Hittar du en sådan guide så lovar jag att kika på den!

Skulle precis rekommendera våra senaste bloggar men de fanns redan här! Tack till er för era länkar!

Anonym
      Gäst

Hej CLL, jag har precis fått in en ny bloggare men länken fungerade inte. Så snart jag får en som är aktiv kommer bloggstallet få en ny författare. Jag kommer även lägga ut bloggen här direkt till dig.

Anonym
      Gäst

Åh! Jag skulle jättegärna bloga men är fullkomligt idiot på hur jag ska få till en snitsig sida. Kan tyvärr nada om sådana grejjer men jag är en fena på att skriva!

Anonym
      Gäst

“Hej. Min blogg är relativt nystartad, jag har gjort några inlägg innan jag gjorde den publik här för att “”känna på”” lite. Den har webbadressen http://bakomsoldaten.blogg.se/ där jag bloggar om min vardag som anhörig. Min soldat har inte åkt utomlands än, men jag förbereder mig och bloggar om hur jag har det nu som helgsambo då min sambo veckopendlar.”

Anonym
      Gäst

“Maria: Det är lätt att starta upp en blogg, om du vill kan jag se om jag hittar en “”guide”” kring det. “

Anonym
      Gäst

Jag bloggar lite här för den som vill läsa =)

Anonym
      Gäst
Visar 8 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.