Hem Forum Invidzonens forum Ett litet radiotips

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Invidzonen
    Medlem
    #53565 Svara
    Mona
    Medlem

Spännande att höra en annan anhörig. Tycker det är modigt gjort.

#53567 Svara
    my
    Medlem

Nu har jag lyssnat, det var en fin berättelse och jag fattar inte hur hon kunde trycka in så mycke på så kort tid det äåndå var. Håller även med föregående skribent – det var modigt gjort. Nån mer som lyssnat?

#53569 Svara

Ja här på kansliet har vi lyssnat och blev rörda till tårar. Super jobbat Maria! Tack för att du synliggör alla anhörigas situation
    Glad sommar till er alla.

#53571 Svara
    Elisabeth
    Medlem

Jag hade önskat att en anhörig var med och pratade, kunde svara på frågor, någon som hon som pratade i radion vid informationsträffarna som försvaret har innan de drar. Det hade jag uppskattat.

#53573 Svara

“Hej Elisabeth!
    Vi i mentorsgruppen är alla erfarna anhöriga och vi brukar försöka finnas på alla träffar Försvarsmakten har innan och under tjänstgöringen för att informera om vår verksamhet och svara på frågor.

Kom gärna fram och prata med oss.

Vill du prata med någon av oss däremellan kan du nå oss via våra mailadresser som du hittar under fliken “”Om oss/Våra mentorer”” .

Kramar
    Invidzonens mentorsgrupp

#53575 Svara
    Maria B
    Medlem

“Hej alla Superhjältar!

Vill bara säga ett varmt tack för alla fina SMS, mail osv som trillat in efter mitt sommarprat.
    Vilt främmande människor som hört av sig och berättat hur mitt “”äventyr”” berört på ett eller annat vis. Det värmer i hjärtat.

Tack även till InvidZonen som länkade/länkar till programmet. Förhoppningen är att det kan hjälpa någon annan som är eller kommer i samma situation. Oavsett om den personen är den kvarvarande superhjälten eller den som åker på uppdrag.

Många varma kramar till Er alla!
    *Kraaam!*”

#53577 Svara
    Anonym
    Gäst

Jag puffar upp denna länken då jag tycker hennes program är väl värt att lyssna på.
    Kram till dig Maria från en annan nätverkare.

#53579 Svara
    Linda A
    Medlem

Oj, vilken story. Har missat detta totalt så tack för puffen. Var verkligen bra berättat.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
Svar till: Ett litet radiotips
Information om dig: