- Detta ämne är tomt.
-
Ämne
-
Hej nu är det inte en pågående mission utomlands men jag skriver här ändå. Är det fler som känner sig ensamma med alla övingar och alla resor?
Visar 3 svarstrådar
Visar 3 svarstrådar
Hem › Forum › Kontakt med andra › Ensam
Hej nu är det inte en pågående mission utomlands men jag skriver här ändå. Är det fler som känner sig ensamma med alla övingar och alla resor?
Japp. Det är så fruktansvärt ensamt. Så mycket man får lösa själv och hantera själv. Saker händer i vardagen och man kan inte prata med den som man helst vill prata med. Och utomstående förstår inte. “Jag fattar vad du menar. Min partner var borta på konferens 2 nätter för nån månad sen och det var så himla jobbigt”.
Mm exakt samma sak . Inte…..
Precis så!! Jag vet faktiskt inte om jag ser något långsiktigt i att ha det så här. Det är en prövning varje gång det är dags för övning igen.
Ensam? Absolut på alla sätt men inser också att jag vant mig och liksom köpt läget även om jag inte trivs i situationen
Tack för svar, skönt att ändå se att fler känner samma på något sätt. Man får försöka få det att funka. ven m det sliter på relationen.
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel: 08-400 20 388
Stödtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå