Hem Forum Invidzonens forum Ensam hemma med liten bebis

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Jb
      Medlem

“Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag bryter ihop totalt här hemma. Min man är för visso inte utomlands men han är ute och “”jagar ubåtar”” i Stockholm. Egentligen skulle han ha varit pappaledig för vi har nämligen en liten bebis som blir tre veckor på torsdag. Nu är han borta och kan inte höra av sig och ingen vet när han kommer hem. Hemma är jag med ansvar för ett helt hem med allt vad det innebär plus lilla bebisen. Jag orkar inte! Jag bor i en ny stad utan vänner eller familj. Vad ska jag göra??”

Hej Jb.
      Jag förstår att det känns tungt! Om du vill ha kontakt med någon får du gärna höra av dig till mig, mentor.hannah(at)invidzonen(punkt)se
      Jag är mentor här på Invidzonen, och är också mamma, med allt vad det innebär.
      Det finns även andra mentorer att höra av sig till under fliken Om oss: Våra mentorer.
      Kan också hjälpa till att förmedla kontakt med andra anhöriga, om du så önskar.

Kram

Jag lovar dig att det hjälper att få kontakt med någon på invidZonen. De hjälpte mig. Och om du vill finns jag och andra också att prata med. Styrkekram<3

Anonym
      Gäst

Hej,

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.