Hem Forum Invidzonens forum Du luktar…

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      Maria
      Medlem

“Fröken på stora sessans dagis berättade idag att när en annan pappa (också officer) kom för att hämta sitt barn i uniform så sade min sessa följande:

“”-Du luktar som min pappa!””
      Endast ett enkelt konstaterande. Hon blev inte ledsen och längtade x-tra efter sin e g e n pappa. Men en envis tår letade sig fram på mig när jag fick mig historien berättad idag…

Måste berätta att det gått över förväntan med barnen. Vi har vår fotovägg, jordgloben, pussar pappafotot (maken ställde i vardera barnens rum ett foto på bara han och barnet) när sagan är slut.

Själv är jag trött som f* men det går 🙂

*kram*”

CLK
      Medlem

du är duktig!!!!!! Jag blir så imponerad!

Lova
      Medlem

Vilken underbar historia och vad skönt att det gick bra för tösabiten att hon inte blev ledsen och orolig.

H
      Medlem

Gu så gulligt! 🙂

Min lilla är bara 4 månader så han är nog helt lyckligt ovetande. Vilket kan kännas skönt på ett sett. Vi har endå gjort två stora svart/vita tydliga förstoringar på pappa och satt upp som jag visar och berättar att det är pappa. Kan ju inte skada, borde det ju vara ett kanske lite mer bekant ansiktet sen!

Också trött som F* , dessutom varit ordentligt sjuk mitt i allt… men F’ va duktiga vi är!!!! Som min syster sa – vi är inte ensamstående vi är enastående!

Anonym
      Gäst

“Ja barn verkar klara av det bättre än vad vi förväntar oss. Min son frågar om pappa kommer på lördag (han åkte i måndags), nej säger jag och vi tittar i vår kalender och jag visar att det är ca 2 mån tills han kommer hem, jaha det är som en vecka va? säger sonen. Tänk om vårt tidsperspektiv kunde vara så också. Just idag känns det som en evighet tills han kommer hem. Nu sover äntligen mina som “”monster”” eller jag menar änglar

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.