Hem Forum Invidzonens forum det mest kluvna med hela skiten

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Emma
    Medlem

LEAVE. det bästa ordet just nu. nu är det bara timmar kvar för oss och jag kan knappt fatta det! det var ju månader kvar nyss? ni vet ju säkert att jag inte kan sätta ord på lyckan att få hem soldaten…

men. jag är också orolig. tänk om känslorna har förändrats? tänk om det inte blir så fantastiska veckor som jag sett fram emot? tänk om, tänk om, tänk om… mina känslor är ut och in och helt all over the place idag…!

#50721 Svara
    Miss him
    Medlem

“Håller med dig helt. Man har gått här hemma och saknat, längtat och väntat. Samtidigt så har ens liv fortsatt precis som deras gjort. Ens känslor känns som de är satta på “”vänt”” litegrann. Tror att det kommer falla på plats igen när de väl är hemma och nära igen.
    Hoppas ni får en mysig leave tillsammans!
    Kram”

#50723 Svara
    Lilla jag
    Medlem

“Å vad jag känner igen mig!!
    Jag har varit där…..

Mitt tips, NJUT NJUT och NJUT!!
    Försök att inte planera eller ta ut något i förväg, försök att ta dagen som den kommer och bara NJUT!

Förstår precis dina känslor “”all over the place”” o önskar så att du och din soldat får en härlig leave tillsammans!

#50725 Svara
    Emma
    Medlem

“tack för era ord och kramar!
    nu har han åkt igen som ni förstår och det svåraste med det är att “”börja om”” igen, “”vänja sig”” vid tillvaron… och att vårt förhållande är så himla annorlunda på distans. vi har haft mycket distansförhållande tidigare, dels i och med mission och dels i och med andra omständigheter, men just under mission kan jag känna att han är lite frånvarande. det beror ju delvis på de bristande kommunikationsmöjligheterna i en så pass tidig mission, men också på honom. vi hade en jättebra leave med både skratt, tårar, lite bråk och massa massa kärlek, så det kändes som att vi hittade vårt “”normala”” tillstånd, alla känslor kom fram och vi fick vara vi en stund. men nu undrar jag var den där kärleksfulla och härliga killen är nånstans? förmodligen i sin bubbla där han kanske måste få vara, men ändå… hatar att det ska vara så av-och-på.

hoppas att ni som har leave eller står inför det kan njuta ordentligt! kom ihåg att ni som anhöriga inte bara måste lyssna, ni måste få prata om hemmaplan-livet också för er vardag hemma är också viktig.

kramar “

#50727 Svara
    Elisabeth
    Medlem

Åh! Så glad jag blev av att läsa ditt inlägg, att allt gick bra. Lite avis blev jag också för min man är borta i över tre månader utan leave och nu längtar jag!!
    Kram

#50729 Svara
    miss A
    Medlem

Förstår alla era känslor!
    Förbereder mig för att skicka min man och mycket tankar som börjar komma på nytt! Påväg in i bubblan igen!

Emma din fundering kring att deras närvaro inte är 100% känner jag så väl igen! Här har det redan börjat! För varje dag tar han ett steg närmre missionen mentalt och stressen börjar komma kring allt som skall lösas innan han helt gott in i bubblan! Sen kommer han inte ur den fören någon månad efter nyår!
    Det inner vi är inne i nästa år…. Leaven kommer få bra men jag vet att fokus inte kommer att vara 100% på att vara hemma!
    Kämpa på nu ni som börjar närma er slutet och heja oss som står i startgroparna! Tillsammans fixar vi det här

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
Svar till: det mest kluvna med hela skiten
Information om dig: