Hem Forum Invidzonens forum Det krackelerar…

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      Grön gubbe
      Medlem

Vet inte vad jag ska göra. 14 år sedan jag kom hem från min sista mission och att vi har lyckats hålla ut så här länge känns otroligt. Förhållandet har sakta krackelerat men nu går det sönder och den gemensamma orsaken är mina utlandsmissioner. Jag blir bara arg och förbannad, hon bara ledsen. Allt blir bara fel. Orkar inte mer, jag/vi behöver hjälp och barnen lider. Vart kan jag vända mig för professionell hjälp? Vad gör jag? Hjälp.

A.
      Medlem

“Här finns information om vilken sorts hjälp ni kan få från Försvarsmakten: http://www.forsvarsmakten.se/sv/information-och-fakta/for-anhoriga/stod-i-kris-en-del-av-forsvarsmaktens-ansvar/

Citat från sidan: “”Försvarsmakten har ett särskilt ansvar för dem som gjort en insats i utlandsstyrkan, oavsett om de fortfarande tjänstgör hos oss eller inte. Det ansvaret är stadgat i lag.””

Nu har du ju redan vänt dig till Invidzonen, som är ett av ställena Försvarsmakten rekommenderar. Jättebra! De kommer nog kunna hjälpa er vidare till rätt ställe om ni inte kan få hjälp här!

Starkt att be om hjälp, det är inte alla som gör det innan det är försent. Och det låter det inte som att det är för er, jag tycker ditt inlägg andas kärlek och en stark vilja att lösa det här. Håller tummarna för er!”

Det är väldigt tråkigt att höra att förhållandet har krackelerat och sakta går sönder.

Jag förstår att det känns tufft.

Självklart ska vi se till att ni får den hjälp ni behöver och så att hela familjen kan få må bättre.

Maila eller ring så kan vi prata i lugn och ro.

Ta hand om dig

Mvh Anna

anna(at)invidzonen(punkt)se
      073-508 97 78

Visar 2 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.