Hem Forum Invidzonens forum Bortglömd?!

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    TS
    Medlem

“Fick ett meddelande av sambon idag, “”Grattis på dagen. Ringer ikväll om möjlighet ges””

Jag fyller först om några dagar..

Det kändes även om han säkert inte menade att göra mig ledsen.. “

#52357 Svara
    1987
    Medlem

Å, va tråkigt!! Som du skriver så menade han säkert inget illa. Tror dagarna flyter ihop där nere med mkt jobb både dag o natt. Men såklart tycker man att en sån sak kan man ju komma ihåg! Hoppas han ringde 🙂
    Kramar

#52359 Svara
    Jill
    Medlem

Usch.. 🙁 kram!
    Min sambo glömde det nästan också (min dag)

#52361 Svara
    Missmineral
    Medlem

Eller tvärrtom? Det hade nog varit värre om han glömt bort dig totalt. När han skickade meddelandet tänkte han ändå på dig även om det var någon dag för tidigt 🙂

#52363 Svara
    Anna
    Medlem

Känner igen mig i detta tror lite som 1987 skriver att deras dagar flyter ihop och de har svårt att veta vilken dag de är…
    Men så klart blir man besviken.
    Min sambo var dock så ärlig att han ringde hem och frågade vilket datum det var jag fyllde år för han sa att han hade tappat allt.

Självklart hoppas man ju att dettta ska sitta inprentat i ryggmärgen men icke,….

Tror inte heller att det blir lättare när det är så att försvarsmakten lever i veckor och vi andra vanliga dödliga lever i datum… Kan själv bli knäpp på detta 🙂
    Vet inte hur många gånger i ordningen som det har blivit missförstånd pga. detta

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Svar till: Bortglömd?!
Information om dig: