Hem Forum Invidzonens forum Boost- och kärlekstråd!

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare

Hej alla där ute! Nu gör vi en riktigt drive här och försöker få till en boostande tråd att hämta näring i när vi som anhöriga behöver det som mest!

Vi börjar!
    Tack alla anhöriga för att ni skriver så ärligt i vårt forum. Taket är högt och vi behöver ventilera, bekräfta och råda med andra för att komma framåt! Tack alla veteraner som boostat oss att fortsätta med vårt arbete.

Tack vare alla stora hjärtan kan vi ha det här nätverket som stödjer upp varandra. <3

#57551 Svara
    Ann-hörig
    Medlem

Fan va vi e bra! Styrkekramar från en till.

#57553 Svara
    Hjärtat
    Medlem

Tack för råden jag fick. Bra kämpat till er som är anhöriga just nu. Jag vet vad ni går igenom. Nu är min partner hemma men det känns nästan lite konstigt. Hade precis liksom vant mig.

#57555 Svara
    Anonym
    Gäst

“Jag vill faktiskt kärleksbomba “”mina”” mentorer… Cesilia och framförallt Astrid.
    Jag kan aldrig med ord få er att förstå vad ni betytt för mig där och då och även i nuet.
    Anna N inte att förglömma med familjezonen! Attans vad trevliga träffar du ordnat/ordnar med.

Ni är bara så… så… så himla bra!

Hälsningar från tacksam anhörig”

#57557 Svara
    Jag igen
    Medlem

Vilken Härlig tråd! Jag vill boosta alla mentorer som finns i chatten o alla er som svarar på inlägg. Ni är fantastiska!

#57559 Svara
    Love
    Medlem

Alla här i forumet är grymma!

#57561 Svara
    GP
    Medlem

Veteran här. Som vill kika in och ge er en eloge för att ni finns som en trygg punkt för oss som är/var på insats. Hatten av!

#57563 Svara
    piab
    Medlem

Kramar o kärlek till oss alla – utan oss här hemma inga fungerande missioner! <3<3<3

#57565 Svara
    mig
    Medlem

Bra jobbat alla vi! Vi är bäst bäst bäst!

#57567 Svara
    en utanför
    Medlem

Ville bara skriva några rader och säga att jag är imponerad av er. Ni gör en stor insats alla anhöriga.

#57569 Svara

Hej, tack för det ni gör för oss!

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
Svar till: Boost- och kärlekstråd!
Information om dig: