- Detta ämne har 10 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 2 veckor sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Boost- och kärlekstråd!
Hej alla där ute! Nu gör vi en riktigt drive här och försöker få till en boostande tråd att hämta näring i när vi som anhöriga behöver det som mest!
Vi börjar!
Tack alla anhöriga för att ni skriver så ärligt i vårt forum. Taket är högt och vi behöver ventilera, bekräfta och råda med andra för att komma framåt! Tack alla veteraner som boostat oss att fortsätta med vårt arbete.
Tack vare alla stora hjärtan kan vi ha det här nätverket som stödjer upp varandra. <3
Fan va vi e bra! Styrkekramar från en till.
Tack för råden jag fick. Bra kämpat till er som är anhöriga just nu. Jag vet vad ni går igenom. Nu är min partner hemma men det känns nästan lite konstigt. Hade precis liksom vant mig.
“Jag vill faktiskt kärleksbomba “”mina”” mentorer… Cesilia och framförallt Astrid.
Jag kan aldrig med ord få er att förstå vad ni betytt för mig där och då och även i nuet.
Anna N inte att förglömma med familjezonen! Attans vad trevliga träffar du ordnat/ordnar med.
Ni är bara så… så… så himla bra!
Hälsningar från tacksam anhörig”
Vilken Härlig tråd! Jag vill boosta alla mentorer som finns i chatten o alla er som svarar på inlägg. Ni är fantastiska!
Alla här i forumet är grymma!
Veteran här. Som vill kika in och ge er en eloge för att ni finns som en trygg punkt för oss som är/var på insats. Hatten av!
Kramar o kärlek till oss alla – utan oss här hemma inga fungerande missioner! <3<3<3
Bra jobbat alla vi! Vi är bäst bäst bäst!
Ville bara skriva några rader och säga att jag är imponerad av er. Ni gör en stor insats alla anhöriga.
Hej, tack för det ni gör för oss!
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.