Hem Forum Invidzonens forum Berg- och dalbana

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      Tess
      Medlem

“Du är absolut inte ensam men för mig har det stabiliserats under sista året och jag känner mig numer väldigt harmonisk 😀
      Mycket tack vare Invidzonen och vetskapen att vi är fler i samma situation. Stödet från min mans arbetskamrater har oxå varit ovärderligt.
      Så kämpa på i din “” bergochdalbana”” <3"

• #56611 Svara

Hej!
      Jag upplever också en berg-och-dalbana även om den har lugnat ner sig på senare tid. I mitten av deras förberedelser var det extremt guppigt för mig och hela världen snurrade. Min anhörig har berättat att han inte visste från dag till dag hur jag skulle vara när han kom hem..haha som en hormonstinn gravid kvinna mao!

Men..det går över. Iallafall lugnar sig tåget lite.
      Kramar.

• #56613 Svara
      Em
      Medlem

Här är en till som är åksjuk 🙂
      Tror helt klart det är ett fullt naturligt beteende när man är i vår situation! Första missionen som jag är med om, andra som min kille åker iväg på.

Jag håller mig sysselsatt, mitt satt att hantera det hela…men det innebär att jag är konstant trött eftersom jag aldrig tar mig tid att sova ut 🙂

Läääääängtar till det här är över…för den här gången…
      Mitt tips till alla mina singelkompisar är att hålla sig så långt borta från alla killar inom försvarsmakten som det bara går! För det här med mission vill jag inte att de ska behöva uppleva, räcker helt klart med att jag måste göra det 🙂

Just nu irriterar jag mig mest på att medaljutdelningen är i Skövde…och att de ska befinna sig så nära men ändå så långt borta från måndag till fredag. Försvarsmakten testar mitt tålamod rejält. De kunde vara lite smidigare, skulle ju helt klart underlägga nästa gång han åker iväg!

Kram på er alla där ute!

• #56617 Svara
      Trixy
      Medlem

Nä du är inte ensam! Håller med om att det är som när man var gravid. Många kramar till er alla från en mamma

• #56607 Svara
      Anonym
      Gäst

“Snälla, säg att ni är fler som åker känslomässig berg- och dalbana i värsta Lisebergsstil. Jag blir knäpp på mig själv hur humöret och orken växlar mellan topp och botten. (För inte kan det väl bara vara hormoner

• #56615 Svara
      Anonym
      Gäst

“Tack för era svar!
      Att veta att jag inte är ensam hjälper. Att sysselsätta mig likaså. Och det gör jag verkligen. Att det skulle öka min trötthet har jag inte haft en tanke på, men så sant.

Em, Skövde är värt ett besök , i alla fall medaljceremonin

Visar 5 svarstrådar
Svar till: Svar #56611 i Berg- och dalbana
Information om dig:

Avbryt