Hem Forum Invidzonens forum Behovs salongen :)

Visar 17 inlägg - 1 till 17 (av 17 totalt)
  • Författare
    Solsken
    Medlem

Är det någon som tänkt att åka? Själv är jag supersugen – tycker det är ett jättebra initiativ av er på InvidZonen

#51279 Svara

…jag kommer? 🙂

#51281 Svara

Jag kommer nog också! 🙂

#51283 Svara
    Apel
    Medlem

Jag tänkte gå 🙂
    Hoppas träffa lite nya vänner också.

#51285 Svara

Åh va roligt! Då blir vi i alla fall tre men hoppas vi blir fler!

…Och om man har barn har vi barnhörna och film mm. eller om ni behöver hjälp med resa etc så hör bara av er!

https://invidzonen.se/Default.aspx?page=30

#51287 Svara
    Nyfiken
    Medlem

Är det för sent att anmäla sig? Blir det nått av det?

#51289 Svara

Hej! Inga anmälningar har inkommit ännu, vi håller det öppet veckan ut! Kramar från Cesilia

#51291 Svara
    Maria B
    Medlem

Hej på er! Jag har anmält mig, via länken där ni gjorde reklam för behovs salongen. Har inte fått ngt bekräftelsemail men det stod att meddelandet gått fram och att Invidzonen återkommer.

Kanske fler som anmält sig fast det inte funkat?

/kram!

#51293 Svara

Hej Maria!

-Tack snälla för ditt meddelande, vi ska genast se efter vad som hänt. Om ni som anmält er har möjlighet är jag mycket tacksam för en till anmälan till kontakt(at)invidzonen(punkt)se. Jag vill inte missa era anmälningar!
    Kramar från Cesilia

#51295 Svara
    Maria B
    Medlem

Hoppas det löser sig för idén är verkligen riktigt bra.
    kram på er!

#51297 Svara
    Apel
    Medlem

Jag har för mig att jag också anmälde mig strax efter infot om behovssalongen kom ut. Blir det nått är jag fortfarande intresserad.

#51299 Svara

Hej alla! Fortsätt gärna att anmäla er dubbelt, ett tekniskt fel har uppenbarligen drabbat oss och vi håller på att felsöka för att hämta upp anmälningar. Men, det är inte färdigt så anmäl på, bortse från OSA datum.

Som det ser ut nu blir Behovssalongen av nu på söndag. Jag kontaktar er om detaljer från tisdag den 5/11.

Varmt välkomna till oss, det ska bli trevligt att ses!

Kram från Cesilia

#51301 Svara
    Anna
    Medlem

Är det inte fars dag nu på söndag?<3

#51303 Svara
    Anhörigen
    Medlem

Jo…. Eller hur menar du?

#51305 Svara

😀 Jag vet inte hur jag tänkte :$ Jag skrev nog bara tanken som kom spontant och sedan ropade lillan. Sorry!

#51307 Svara
    A.
    Medlem

hahaha! Jätterooligt!

#51309 Svara
    CesiliaK
    Medlem

Hej igen! (Många meddelanden blir det:-)!

I skrivande stund har två anmälningar inkommit till oss. Möjligen flyttar vi fram BehovsSalongen till januari beroende på vad våra anhöriga som har hört av sig tycker och känner om det.

Vi håller öppet till den 8 november (fredag) och ber igen om att ni som eventuellt redan har mailat och anmält er men inte fått ett personligt svar, att maila om.

Vi har haft konstaterat tekniskt fel, men till vår förtvivlan inte funnit de förlorade mailen.

Kramar från Cesilia

Visar 17 inlägg - 1 till 17 (av 17 totalt)
Svar till: Behovs salongen :)
Information om dig: