Hem Forum Invidzonens forum Behöver närhet nu!!!

Visar 6 svarstrådar
  • Författare
      la
      Medlem

Min kille har nu varit borta sen i maj. Det som för mig är jobbigast är att vara utan fysik närhet och allt vad det innebär! Jag är så fruktansvärt fysik och när min kille är hemma har vi sex minst en gång om dagen och nu ska man bara finna sig i att vara utan det! Det är inte lätt kan jag lova! Jag blir jätte frusterad över att inte kunna va med honom och inte kunna ha sex. Jag skulle lätt kunna ha sex med nån annan nu bara för att bli av med det jobbiga suget, men så kan man ju inte göra! Samtidigt känner jag att jag har inte valt det här jag ska bara finna mig i det… Skit jobbigt! Nån mer som känner lika dant?

knoppen
      Medlem

Är man trygg i roll som vuxen och våra behov ställs på kant så håller jag med Ma man kan leva ut tillsammans med sin make/maka över nätet och det finns bra hjälpmedel i handelen som man kan ha roligt med

Tillan
      Medlem

Tror ni att det kan vara en av anledningarna till att många förhållanden spricker när soldaterna är iväg? Alltså att personen som är kvar här hemma är otrogen?? Bara nyfiken vad ni andra tror. Jag tycker själv att det är jobbigt rent fysiskt ibland att inte få vara när honom, men tanken på att ha sex med någon annan finns inte… skulle aldrig tänka tanken. Men jag försåt att det är riktigt jobbigt för många och jag tror att det kanske är någonting som det pratas för lite om.

Maria
      Medlem

@Tillan:

Nä, jag tror inte det är bristen på ömsesidig närhet från ens partner som gör att förhållandena spricker. Personligen så tror jag att det redan finns sprickor i förhållandet och när ens partner väl susar iväg så blir det ju inte enklare precis om man redan har bekymmer.

Mrs I
      Medlem

dirty mail och sex på egen hand.

Så överlever man.

Anonym
      Gäst

“Jag förstår suget, men eftersom jag aldrig skulle kunna ha sex med någon annan än min sambo så väntade jag och fantiserade. Skickade mail och levde ut mina fantasier tillsammans med honom över internet och via mail. Otrohet fanns aldrig i min värld trots att han va borta i ett år. Och jag börjar bli så mättad på orden : jag har inte valt det här, jag förväntas bara finna mig i det… älskar man sin kille/tjej så är avhållsamhet ett spott i havet några veckor. Och ja, jag är också enormt beroende av sex/närhet så jag vet vad jag pratar om

Anonym
      Gäst

“Sex med sig själv är inte så dumt det heller i brist på annat…

Visar 6 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.