Hem Forum Invidzonens forum Bara drygt åtta veckor kvar!:)

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Madelene
    Medlem

Snart är den eviga väntan över!:) Det som kändes så fruktansvärt hopplöst när dom åkte i maj. Kändes som en evighet att dom skulle va borta i sju månader, jag fattade inte hur jag skulle orka vänta!
    Men herregud vad tiden trots allt har gått fort! snart är han hemma och då har man klarat sig igenom väntan! Känner mig väldigt nöjd med mig själv! Men jösses vad man längtar nu!
    Stor kram till er alla där ute som väntar!

#56363 Svara

Känn dig nöjd! Du är superduktig!
    Kram från oss alla på Invidzonen!

#56365 Svara
    MDE
    Medlem

Vad glad man blir av att höra ett sådant här positivt inlägg. Med positiv energi går allt lättare. Härligt!

#56367 Svara
    Carina
    Medlem

Måste bara fråga….MDE…har du en kärlek som är på mission?

#56369 Svara
    MDE
    Medlem

Nej, jag har en kärlek som åker ner på FS22!

#56371 Svara
    Carina
    Medlem

Förstod det på det du skrev…tror faktiskt de flesta av oss försöker vara otroligt positiva…annars hade vi gått under.
    Men det är inte så lätt alla gånger att sprida positiv energi….något som du kommer märka under resans gång 🙂

#56373 Svara
    Madelene
    Medlem

Klart att det varit jobbigt att vänta! Men det posetiva är ju att tiden faktiskt går fortare än man kunnat ana! Iaf för mig…

#56375 Svara
    3E
    Medlem

Ja här går tiden också väldigt fort. Tycker ibland att jag skulle behöva mer tid innan han kommer hem eftersom det är en massa kvar att göra som jag hade hoppats att jag skulle hinna fixa medans han var borta. Jaha får nog sänka ambitionsnivån istället tror jag. Det är mysigare att ha honom hemma än att hinna klart med alla projekt.
    Kramar till er alla där ute. Klart att vi fixar även den sista perioden nu.

#56377 Svara
    3E
    Medlem

Ja här går tiden också väldigt fort. Tycker ibland att jag skulle behöva mer tid innan han kommer hem eftersom det är en massa kvar att göra som jag hade hoppats att jag skulle hinna fixa medans han var borta. Jaha får nog sänka ambitionsnivån istället tror jag. Det är mysigare att ha honom hemma än att hinna klart med alla projekt.
    Kramar till er alla där ute. Klart att vi fixar även den sista perioden nu.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
Svar till: Bara drygt åtta veckor kvar!:)
Information om dig: