Hem Forum Invidzonens forum Att inte kunna ringa när jag behöver det…

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    M
    Medlem

Just nu behöver jag höra min kärastes röst, behöver hans stöd här hemma, jag behöver dom där orden som bara han kan ge mig..dom dära rätta orden som får mig upp över vattenytan igen, nu när jag känner mig hjälplös och behöver tröst. Det är så jobbigt att inte kunna ringa honom, bara vänta å vänta tills han ringer mig…

#52985 Svara
    fru gus
    Medlem

M,jag känner igen dina känslor.
    Det tog mycket kraft att bara vänta och passa telefonen. Telefonterror fick en ny betydelse.
    Jag löste det till hälften genom att använda mail där jag förklarade behovet av stöd. Bara att få iväg den önskan gjorde det lite lättare för mig. Jag skrev om flera gånger innan jag skickade iväg det, då hann jag bearbeta mina känslor och inte oroa honom för mycket.
    Jag vet ju inte vilken tillgång ni har till mail, vi hade det rätt bra : )

Sedan sparade jag ju meddelande han lämnat på svararen också, bara att höra rösten… Igen och igen.

Många värmande kramar

#52987 Svara
    S
    Medlem

Känner precis samma sak. Jobbigt att inte kunna ringa när man själv vill och behöver. Jag skriver meddelande på facebook, i stället för att kunna skicka sms. Trots att jag vet att han inte har tillgång till dator. Känns ändå skönt att få skriva och skicka iväg det.

Styrkekram

#52989 Svara
    M
    Medlem

Tack för stödet ni alla ger mig…men de känns tungt vissa dar å lättare andra dar…Idag har jag en tung dag och bara önskar han kunde ringa mig NU!

#52991 Svara
    MP
    Medlem

En stor kram till dig!
    <3

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Svar till: Att inte kunna ringa när jag behöver det…
Information om dig: