Hem Forum Invidzonens forum Att hålla ett löfte

Visar 0 svarstrådar
  • Författare
      TessL
      Medlem

Min kille har varit iväg i några veckor nu och sakta börjar rutiner smyga sig på. Jag vet bland annat att han inte kan lova att ringa för, som ni vet, kan ju vad som helst hända och då sitter man där och väntar och väntar på ett samtal. Så jag har lärt mig tidigt att inte förvänta mig samtal, han ringer när han kan ringa. Igår kväll talade vi och det var ett fint samtal när han plötsligt sa att han ringer mig senare inatt ( jag jobbade och även han). För några sekunder kändes det som att vi hade en normal relation där man kan lova sådana här saker.
      Och min lycka när han ringde några timmar senare var obeskrivbar. Det låter kanske löjligt men nu är det ju hans jobb och liv som vi båda anpassar oss åt och jag tar ett steg tillbaka. Men att han kunde ringa mig som han lovat gjorde allt. Jag vet inte varför eller hur men det gjorde mig väldigt, väldigt lycklig. Jag kände mig prioriterad och efter samtalet var det som liten sten föll från mitt hjärta.

Nu ska jag åka hem och sova med ett småleende på läpparna. Glad Lucia till er alla!
      Värme och kramar

Visar 0 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.