Hem Forum Invidzonens forum Athena

Visar 0 svarstrådar
  • Författare
      Athena
      Medlem

Man blir så ledsen när man läser ditt svar och just som du skriver att det är jantelagen som gäller, nej man säger inte upp sig i dag. Jag har även fått spydiga kommentar angående ekonomin men jag svara bara att det är inte deras bekymer.Är man obekväm på sitt jobb så blir man genast ett problem, vad som är fel där är tror jag??Människor vågar inte ge eller få tillbaka någon, Hade din chef hjälpt dig till en bättre arbetstid hade han fått en kompetent person som ställt upp och gjort ett jävla bra(förlåt svär ordet) jobb och som mått bra alla hade tjänat på detta…. Jag är den som är rak både mot min chef,arbetskolleger, barn och även mot föräldra och får ganska mycket tillbaka på så sätt…….Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig… Empati: Den neutral inlevelsen, Sympati: Att tycka om,Medlidande:Att känna smärta?????? Alla tre är kanske orimliga!! Kram till er och hoppas det fixar sig, men jag tror att din chef går miste om mycket genom att inte stötta dig….Hör gärna av dig, snart börjar min dag på förskolan och det är sista dagen dag på mitt gamla jobb och det är med vemod jag släpper både barn/ föräldrar och arbestkolleger så jag kommer att grina i dag*L*Kram mia

Visar 0 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.