Hem Forum Invidzonens forum Arg, ledsen…

Visar 4 svarstrådar
  • Författare
      C
      Medlem

Jag gör samma sak. Igår skällde jag ut honom för att han höll på att rita av mönstret till deras ökenjackor för han tycker den är sjön och vill sy en själv. Jag snäser och väser för minsta lilla. Förra helgen när vi hade det trevligt i sängkammaren brast jag ut i storgråt mitt i allt så det blev ett näpet slut, inte vad jag hade räknat med. Så visst, nu är jag också ett nerv vrak och samtidigt ska man hantera livet runt omkring sig. Massa kramar och vet att vi alla finns runt omkring dig.

J
      Medlem

Hej vänner, det är tyvärr inte helt ovanligt att man blir arg och ledsen, sista dagarna är ofta en bergochdalbana, nästan så att man känner att nu vill jag bara att han ska åka så jag slipper se honom, samtidigt som man är jätteledsen och inte vill att han ska åka. Glöm aldrig att ni är jättestarka! Glöm inte heller att invidzonen finns här för oss alla

Flamman
      Medlem

Det är klart att det är jobbigt när ens älskling åker iväg till en krigszon! Men ni har ju faktiskt valt att vara ihop med personerna ifråga och dessutom under de förutsättningar som råder……Om man inte står ut med frånvaron (sex månader är trots allt ingen tid med något slags perspektiv) eller det faktum att motparten är uppfylld av sin uppgift bör man fundera på sitt eget liv eller kanske välja en annan partner….Gråta får man göra men inte skälla, om man inte vill vara en terrier vill säga voff voff!!

Anonym
      Gäst

Min kille åker den 17e maj, vilket är väldigt snart… Vi träffades i höstas och han berättade på en gång för mig att han skulle åka i maj och frågade även hur jag såg på det? Då sa jag att det är klart att han ska åka eftersom han brinner för det och för att det är hans jobb! Jag trodde inte att jag skulle tycka att det skulle bli så här jobbigt… Jag har varit väldigt förstående tills nu! Nu håller jag på att bli ett nerv vrak! Känslorna är i en berg och dalbana! I går skällde jag ut honom för att vi knappt hinner träffas nu på hans ledighet innan han åker, jag tyckte att om man har ett sånt jobb som han har borde han ju inte ha flickvän eftersom han ändå knappt hinner med det! Jag sa även att det inte borde finnas nån tjej som tycker att det ok att ha det så här.. Man kommer ju alltid i andra hand!

Anonym
      Gäst

Nu har vi tagit avsked av varann..:((( han bor arton mil ifrån mig och var tvungen att åka hem och packa osv… Sen åker han på tisdag.

Visar 4 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.