Hem Forum Invidzonens forum Är så besviken

Visar 5 svarstrådar
  • Författare
      S.M
      Medlem

Jag sitter och läser om alla som blivit uppvaktade av sina respektive från Afghanistan på alla hjärtans dag. Min kille hörde inte ens av sig, inget sms och inget samtal 🙁 besvikelsen och smärtan är stor. Vet dessutom att han kan höra av sig när med tanke på hans arbetsuppgifter. Han har dessutom inte hört av sig efter alla hjärtans dag heller…

LO
      Medlem

“Vad tråkigt att du känner så=( Men brukar ni alltid fira den dagen? Kanske tänker din sambo att det inte är så viktigt, utan att det är alla andra dagarna på året som är dom viktiga för er=) Jag och min sambo “”firar”” inte alla hjärtans dag, vi väljer bort det för att det just är som ett måste för många..
      Sen får vi inte glömma att det kan faktiskt vara så att något hänt och han behövt jobba och inte haft tid även om han vanligen har ett lugnt schema. Du hör säkert från honom snart, och då kommer du säkert veta varför han inte hört av sig. Sen kan du ju höra av dig och fråga via sms=)
      Stor allahjärtans kram till dig=)”

emsi
      Medlem

Styrkekramar till dig!! En del killar förstår sig helt enkelt inte på oss tjejer. Han viste förmodligen inte att det förväntades av honom att han skulle göra något eller så viste han inte om att det var den dagen. Det gör ont när man läser hur lyckliga alla andra är och hur deras killar är gulliga… Dom har säkert också baksidor. Tänk på alla possitiva egenskaper din kille har och varför du älskar just honom så kommer det nog kännas bättre. Köp nått fint till dig själv ett smycke eller något som påminner dig om att du är stark utan att någon annna gör något. Upp med hakan och klapp på axeln det finns så många fler än du som inte blir uppvaktade på alla hjärtans dag!

Bea
      Medlem

Hej S.m.! Jag kände lika dant. Ända tills jag också kom på att jag inte gjorde något speciellt för honom heller.
      I år glömde jag verkligen helt bort detta!
      Mitt jobb tar all min tid och mina tankar handlar mest om det projekt jag är inne i. Jag älskar min man supermycket!!

Jag har pratat med en mentor på Invidzonen om detta, eftersom jag blev besviken. Hon sa att det är vanligt att folk glömmer just vid situationer som när någon är bortrest, och att det ska man inte bli ledsen för. Hon sa också som många andra här -att alla dagar kan vara alla hjärtans dag, och att det viktiga är vad man går mot för mål, tillsammans. Det är ändå det viktigaste och det som betyder något.

Så känn dig inte ledsen! Jag fick inte heller någon blomma. Jag skrev inget kort. Men jag längtar till nästa år när jag ska bjuda ut min man på middag och ta igen det här året med råge! Eller så gör jag det redan när han kommer hem igen.
      Vi har så mycket att se fram emot!

En stor kram!!!!

S.M Alla hjärtans dag är bara ett kommersiellt jippo, tänk alla de andra 364 dagarna som också kan vara fyllda av kärlek. Min man hörde inte heller av sig men jag vet att han älskar mig lika mycket för det, Sluta tvivla på killes känslor och de har faktiskt mycket att göra där + glöm inte tidsskillnaden.

S.M Alla hjärtans dag är bara ett kommersiellt jippo, tänk alla de andra 364 dagarna som också kan vara fyllda av kärlek. Min man hörde inte heller av sig men jag vet att han älskar mig lika mycket för det, Sluta tvivla på killes känslor och de har faktiskt mycket att göra där + glöm inte tidsskillnaden.

Visar 5 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.