- Detta ämne är tomt.
Hem › Forum › Invidzonens forum › Är jag konstig?
Det är första gången jag skriver här för nu kände jag ett stort behov av det.
Hej C, nej du är absolut inte konstig. Jag kände precis samma sak. Jag tror att det är naturens sätt att få oss accepterande för att det börjar närma sig. Man vill liksom komma igång nu, påbörja resan, köra igång-
Ja jag känner igen mig. Vill bara börja räkna ner nu.. Känner mig redo trots allt.
Tack. Det känns bra att veta att det är fler som har dessa motstridiga kännslor, som det ändå är.
Inte alls konstigt. Så kände jag oxå. Vill bara att det skulle börja, för det är först då slutet kan börja närma sig.
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.