Hem Forum Invidzonens forum Är inte min bror värd något trots en insats i utlands styrkan?

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Lillsyrran
      Medlem

Min bror jobbar på K3 och deltar i fs22 i Affe. Läser nu på fejjan på K3´s hemsida om det fina mottagande de som kommit hem kommer att få med närvaro av öb med fler.

Brorsan kommer hem först den 12 juni och ingen, absolut INGEN information finns. Bara massa rykten.

Missförstå mig nu inte. Jag tycker självklart att de som redan kommit hem och kommer ha sina ceremonier tidigare är värda allt. Självklart!

Men min brorsa då, är han inte värd något trots en insats i utlands styrkan fs22 i nära sju månader???

frugan
      Medlem

“Håller med dig till 100%, har försökt att gå information från anhörigsamordnare men det verkar mest som om man är till besvär. Det verkar nästan som om man “”glömt”” att alla i fs22 inte har kommit hem till “”den stora”” medaljeringen. Konstigt att ingen av de ansvariga svara på inlägg som görs här eller på fb? De är inte många men borde vara minst lika viktiga.och deras anhörig borde få korrekt information från början istället för den felaktiga som skickats ut. Ta ert ansvar”

H
      Medlem

“Senaste jag pratade med anhörigsamordnaren fick jag besked om att det skulle var medaljering efter lunch den 14 juni. Men det vet man aldrig om det stämmer idag.Men det måste komma en inbjudan någon gång? Eller har de haft för mycket fokus på “”den stora”” ceermonin så att de helt enkelt glömt av att det sak ske en till innan sommaren. Undrar vem som är ansvarig?”

Anonym
      Gäst

“Du lillsyrran!

Din bror är lika mycket värd så klart. Han är bäst i hela världen

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.