Hem Forum Invidzonens forum Är det någon mer än jag?

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Z
    Medlem

Känner att dessto närmare slutet på missionen ju mer lätt irriterad och gring blir jag? Är det någon som känner igen sig, kanske någon som har haft sin anhörig borta förr?

#58471 Svara
    B
    Medlem

“Du är inte ensam! Vi är inne på vår tredje mission och så var det precis för mig förra gången! Folk runtomkring mig höll på och jublade och sa “”Nu kommer han snart, vad skönt!””, men jag kände inte så egentligen utan var mer som du beskriver det fast ledsen och nedstämd också. “

#58473 Svara
    J
    Medlem

Verkligen inte ensam, jag tror att det kan bero på all stress som börjar göra sig lite påmind, juh närmare slutet är desto svårare är det att förstå att det faktiskt snart är över. Kroppen reagerar på olika sätt. Min har varit borta två gånger och är nere nu och det är exakt samma känslor varje gång. Kram på dig

#58475 Svara
    Katten
    Medlem

“Det är verkligen något märkligt som händer i sinnet på en anhörig. Istället för att peppa sin andra hälft under missionen sitter jag hemma och önskar honom dit pepparn växer och det är ju det sista jag vill! Ibland känns det som om jag har en kräldjurshjärna och inte en mogen kvinnas hjärna. Ni förstår säkert hur jag menar! Hur kan detta hända? Trött, grinig och “”tom”” känner jag mig. Läste också nu att vi ska tänka på hur soldaten mår när han kommer hem….det verkar som om det är mitt ansvar också….jag blir trött!”

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Är det någon mer än jag?
Information om dig: