Hem Forum Invidzonens forum annhöriga FS22

Visar 71 svarstrådar
  • Författare
      miss
      Medlem

Hej!

Tänkte bara höra om det finns några anhöriga till kommande FS22? Framförallt i Skåne då jag själv befinner mig i den regionen.

Mentor Annas
      Medlem

Jag är anhörig till FS22. Finns dock i Skövde området.
      Hör gärna av dig om du vill få kontakt.

miss
      Medlem

Det verkar nästan som om alla anhörig finns i Skövde denna gången =P

Mia
      Medlem

Till miss… jag finns i skåne mellan Lund och Malmö.. kram på dig

Mentor Annas
      Medlem

Jag tror att en anledning kan vara att FS22 utgår från Karlsborg och att många av de anställda också bor i närheten…
      Men det är inget hinder för att vi ska kunna stötta varandra.
      kram

miss
      Medlem

Nej nej definitivt inte. Allt stöd vi kan ge varandra är bra. Det va mer att det är lättare om man har någon i närheten så kan man träffas när det blir som svårast under missionen med mera. Kul att ha någon i liknande situation som kanske vill hitta på lite saker.

Jag skickar min mail till invidzonen för de som är intresserade av kontakt.

Mentor Annas
      Medlem

Jag förstår vad du menar och det är självklart lättare att ha någon på nära håll.
      Kämpa på det kommer gå bra!

sofia
      Medlem

Jag är oxå anhörig till FS22, men befinner mig i Göteborg. Undrar därför om det finns någon i närheten av den staden?

Mentor Annas
      Medlem

Hej Sofia!
      Jag bor i Skövde men är en hel del i Göteborg så om du vill ha kontakt är det bara att höra av sig till Invidzonen så kan du få min kontaktuppgifter.

MDE
      Medlem

Jag är också anhörig till FS22 och är öppen för ett nätverk och intresserad av kontakter.
      Befinner mig i Småland, Växjö.
      Skickar min mail till invidzonen!

Kram!

Hst
      Medlem

jag finns i Stockholm…. har gärna kontakt med andra i samma sitts, bara höra av er!

Lisa C
      Medlem

Jag bor oxå i Göteborg. Skickar mina uppgifter till invidzonen. Fika på Soldathemmet eller liknande när de åkt vore trevligt.

AM
      Medlem

Nu finns en grupp på FB för anhöriga till FS22 gå gärna med i den….

Hst
      Medlem

Vad ska man söka på om man vill hitta gruppen på FB???

FC
      Medlem

“Gruppen på Facebook heter
      “”FS22 Anhöriga””, alla vi som är anhöriga borde gå med :)”

Hst
      Medlem

jag söker på det och liknande men hittar inte… måste göra nått fel! 🙂

Maria
      Medlem

Jag hittar inte den heller 🙁

sofia
      Medlem

Lisa C, vad roligt att du också bor i Göteborg! Har nu skrivit till Invidzonen för att få kontaktuppgifter till dig:)

Mentor Annas
      Medlem

oj! syns inte gruppen! Då får vi kika på detta! Alla ska ju få möjlighet att gå med i gruppen!

johanna
      Medlem

Jag är också anhörig till FS22, jag finns i Karlsborg.

Maria
      Medlem

“Jag hittar den fortfarande inte…
      På Facebook söker jag på: “”FS22 Anhöriga”” och ingen sådan grupp finns:(“

Mentor Anna
      Medlem

Vad konstigt att det inte funkar. Får återkomma när jag löst det hela.
      Tll Johanna: Jag finns i Skövde! Hör av dig till invidzonen om du skulle vilja ha kontakt!
      Kram

Mentor Annas
      Medlem

Nu hoppas jag att ni ska komma in på FS22 anhöriga gruppen.
      För att hitta gruppen är det viktigt att ni skriver FS22 anhöriga.
      Kram

linan
      Medlem

gruppen går fortfarande inte att se på FB.

glad
      Medlem

“Jättebra jag hittade den! tack för initativet.
      linan jag vet inte om det är så att den är “”tryckkänslig”” för bokstäver då gruppen är sluten. Pröva skriva FS22 Anhöriga såsom jag har skrivit. kram”

Lena Olsson
      Medlem

Ett tips till er blivande FS22 anhöriga. Försök få mail adresser till er soldats kamraters anhöriga. Jag har en son i FS21 och han har varit med FS18 också. Det är skönt att höra från någon i gruppen om man inte hört från sin egen soldat på ett tag och man vet att de varit ute. Man slipper en massa oro i onödan. Alla soldater är inte lika bra på att höra av sig.

Mia
      Medlem

Hej miss..jag finns mellam Malmö och lund

Smulan
      Medlem

Jag är anhörig till FS22 och finns i Lidköping. Den här världen är ny för mig men jag har i alla fall hittat det här forumet och det känns positivt!
      Jag kommer gärna i kontakt med andra som är i samma situation.

Mentor Annas
      Medlem

Smulan! Jag finns i Skövde området! Inte så långt bort! Hör av dig till invidzonen via kontaktformuläret så kan du få mina kontaktuppgifter om du vill ha lite kontakt med någon!
      Kram

Bo
      Medlem

Jag finns i Göteborg och har en son som åker på FS 22. Har gärna kontakt med andra i Göteborg

Therese
      Medlem

Hej! Min man ska åka ner på FS 22. Jag bor i Halmstad. Har nu skickat förfrågan om att få gå med i gruppen på FB..

Nicole
      Medlem

Jag är!
      Är från Sthlm dock..

Första gången?

Kontakta mig gärna:
      (*Not :invidzonen har tagit bort Nicoles kontaktuppgifter/ epostadress som en försiktighetsåtgärd. Denna kan förmedlas via oss, kontakta oss med hjälp av kontaktformuläret. Kram från Cesilia/Invidzonen)

“Hallå hej! Kontaktformuläret kan ni komma åt under rubriken “”Om oss””.
      Inte så lätt att hitta noterade vi nu.
      Bra att vi fick input om det, ska se om detta kan förenklas.

Ni kan även maila de lokala mailboxarna som finns under rubriken “”anhörigstöd”” / “”vi finns lokalt””.
      Hejja er.
      Kram från Cesilia

Tilla
      Medlem

Hej!
      Någon östgöte eller möjligtvis Nyköpingsbo? Första gången min sambo åker och känner tyvärr inte särskilt många andra anhöriga.
      Kram på er

Mentor Annas
      Medlem

Till Tilla!

Tyvärr vet jag ingen just nu men hör gärna av dig till Invidzonen och be om att få komma med i FS22s nätvärksgrupp så kan vi se om vi kan hitta fler i ditt område.
      Annars får du gärna kontakta mig. Du kan kontakta invidzonen så kan de förmedla den.
      Styrke kramar

Anna
      Medlem

Hej jag är anhörig till FS 22.
      Finns det fler runt göteborgsområdet??

sofia
      Medlem

Anna!
      Jag är från Göteborg:) Träffas gärna någon dag, om inte annat så skall Mentor Anna fixa en anhörigdag relativt snart. Om du vill ha kontakt så kan jag maila mina kontaktuppgifter till Invidzonen.
      Ha det fint så länge!
      Kram

Camilla
      Medlem

Jag finns i Falkenberg……. ska kolla närmare på FB också

Mentor Annas
      Medlem

Hej Anna och Camilla! Kontakta invidzonen så kan de förmedla era mailadresser så kan jag lägga till er i FS22s mail lista så kommer ni kunna ta del av kommande aktiviteter och nätverksträffar. Vill ni ha kontakt med mig så går det också bra. Jag finns också krin Göteborg/skövdetrakten

Camilla
      Medlem

Hittar inte FB gruppen…….

Mentor Annas
      Medlem

Camilla! FB är lite känslig så det är viktigt att du skriver FS22 Anhöriga som jag skriver det här för att du ska hitta gruppen.
      Hittar du inte den än då så kontakta IZ så kan jag försöka lägga till dig i gruppen.

Anna Hansson
      Medlem

“Hej var mailar jag er med min adress?
      Vet inte om ja “”passar”” in men ja är storasyster till min lillebror som är FS 22 o nu i Afghanistan. Mår skit dåligt o det är jobbigt. Vill gärna ha kontakt med någon annan som kanske är i samma sits, har ingen att prata med.
      Kram till er alla från mig.”

Anna Hansson
      Medlem

“Hej var mailar jag er med min adress?
      Vet inte om ja “”passar”” in men ja är storasyster till min lillebror som är FS 22 o nu i Afghanistan. Mår skit dåligt o det är jobbigt. Vill gärna ha kontakt med någon annan som kanske är i samma sits, har ingen att prata med.
      Kram till er alla från mig.”

Fredrika
      Medlem

Till: Anna Hansson. Det finns ingen anhörig som inte passar in. Alla vi anhöriga har olika historier och relationer till våra soldater och man kan alltid vända sig till oss andra anhöriga oavsätt vad för situation eller relation man har. Känslorna är detsamma för de flesta av oss, och vi alla behöver ventilera någon gång.

Susanne
      Medlem

Ingen i närheten av vänersborg?

Anna Hansson
      Medlem

Susanne är det du?????????
      🙂

Susanne
      Medlem

Hej Anna, ja det är jag:) Såg inte att du skrivitt:)

Mentor Annas
      Medlem

“Hej Anna!

Du kan höra av dig till invidzonen. Du hittar våra kontaktuppgifter under “”om oss”” maila oss så kan jag lägga till dig i nätverket för FS22.
      Du ska inte känna att du passar in. Alla som känner sig som anhöriga är anhöriga och det spelar ingen roll vilken relation man har till soldaten!

Till Susanne!
      Jag finns i närheten av Vänersborg! kontakta invidzonen så kan du få min mailadress om du vill ha kontakt.
      Kram”

Trixy
      Medlem

Hej
      Jag är anhörig till FS22 och befinner mej i Skåne i södra delen. Hör gärna av dej!

Madeleine
      Medlem

Trixy, jag finns i södra delarnaSmåland. Invidzonen har min mailadress om du vill ha kontakt.

Matte
      Medlem

Hej, nu har yngsta sonen rest, och jag vill gärna ha kontakt med andra föräldrar som har sina söner eller döttrar där nere.
      Gärna i Trollhättan-Uddevalla-Vänersborg-Lidköpingsområdet.

Matte
      Medlem

Hej, jag kommer in på FS21 men inte FS22, vet någon varför?

Matte
      Medlem

Hej, jag kommer in på FS21 men inte FS22, vet någon varför? På Facebook alltså!

Mia
      Medlem

Från Sthlm här, men dom flesta verkar vara från neråt landet denna gång.

Hst
      Medlem

Ja är också från stockholm…

Hst
      Medlem

Matte… Många som haft svårt att hitta gruppen! Jag med först. Kolla längre upp i denna tråd så står det massor om det… sök på FS22 Anhöriga
      så som jag skrev nu. Annars be någon att lägga till dig i gruppen!!

Matte
      Medlem

FS22 Anhöriga
      Nu vet jag vad som är fel!
      När man skrivit som överst, så måste man göra ett mellanslag, då kommer man in!

H
      Medlem

Jag har försökt hitta FB sidan åtskilliga gånger och med åtskililga försök men lyckas inte.

Kan någon lägga till mig?

Skickar min info till individzonen

MGG
      Medlem

jag har oxå försökt komma åt facebook-gruppen, hittar ingenting… 🙁 det är ingen privat grupp va?

MGG
      Medlem

har nu mailat mina uppgifter till invidzonen så om någon vill lägga till mig i fs22 anhöriga vore jag tacksam!

Linda
      Medlem

Hejhej!
      Jag har också min pojkvän i FS22 och undrar om det är några i Göteborgs området som har lust att ha lite kontakt å kanske hitta på nått tillsammans någon gång?

Jag har även försökt komma in på gruppen som ska finnas på FB men hittar inget när jag söker, bara FS21… E det nån som vet varför? Eller kan lägga till mig?

Kramar på er alla!

sofia
      Medlem

Linda, jag bor också i Göteborg och har gärna kontakt:)
      Har tidigare skickat min mail till Invidzonen så skriv bara till dem och fråga efter Sofia så hoppas jag du får min adress!
      Så kan jag hjälpa till så du kan gå med i Fb-gruppen också.

Kram

Sanna
      Medlem

Min kärlek är oxå iväg nu med fs22. jag bor i skövde och har gärna kontakt med andra hemmavarande om någon skulle vilja prata eller ses under missionen:) skulle även vilja gå med i fb gruppen som jag inte heller finner! Invidzonen har mina upgifter:)

miss
      Medlem

som sagt folk i skåne/södra småland jag finns i Hässleholm och invidzonen har min mail så fråga efter mig om ni vill hitta på något eller liknande. VI kanske ska fixa en egen träff här nere eller något?

Annika
      Medlem

Till Matte. Jag bor utanför Vänersborg o vår son åkte ner för första ggn d5:e

Matte
      Medlem

Hej, vill du träffas, gå en hundpromenad? Är ofta i Vänersborg, har min gamla Mamma där.
      Om du känner för detta, så kan jag sända min mailadress till individzonen, så delar de ut den.

Matte
      Medlem

Till Annika Vänersborg.
      Oj vad kul, jag har 4 st, men tar inte med alla.
      Sänder min adress till individzonen.

Annika
      Medlem

“Hej Matte!
      har lämnat min e-post adr o frågat efter din men ej fått ngt svar ..så då vet ej hur man får tag på adressen? Hadä gott alla anhöriga snart är det febr…o hemvändande “”missionärer”” :)”

Matte
      Medlem

Till Annika.
      Jag skall till Oslo nu, tillbaka imorgon. Kanske att jag kan prata om det på lördag, skall du till Karlsborg? Vi åker, kanske stannar på efterföljand träff också. Vi ordnar detta.

Hej!
      Jag beklagar missen, Annika och Matte!
      Nu hoppas jag ni fått kontakt med varandra nu.

En stor kram till er alla!
      Hälsar Cesilia
      Invidzonen

Anonym
      Gäst

“Hej! Jag finns i Karlsborgs närhet. Min man har redan åkt.
      Jag är inte så datasmart så jag hittar inte till kontaktuppgifterna. Men med lite hjälp kan jag nog lära mig det också. Jag fixar ju att sota pannan nu

Anonym
      Gäst

“Hej Matte! Har två stora lurviga hundar så det skulle ju va skoj..om bara blåst o regn vill avta ngn gång

Visar 71 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.