Hem Forum Invidzonens forum anklagad för att varit otrogen.

Visar 2 svarstrådar
  • Författare
      sviken
      Medlem

“Idag sover min veteranare inte hemma. Ett storbråk utlöstes pga hans internetaktivitet. Och tillslut vändes mitt problem jag hade med honom mot mig. Jag blev anklagad för att ha träffat en eller flera män.
      Men han var stensäker att jag hade gjort detta!
      Jag förklarade “”men din pappa och bror har kommit hit oanmäld?””
      Då hette det att jag anklagade dom för spionage
      Innan jag visste ordet av så var jag tvungen att försvara mig om saker jag aldrig gjort?!
      Bråket blev värre och värre och det slutade med att han blev hämtad av en familjemedlem.
      Jag har inte hört av mig och han har heller inte hört av sig.
      Men.. Jag har sovit själv i ett halvår, nu är jag här igen. ska lägga mig i en stor säng, själv igen. Denna gången pga bråk.
      Jag förstår inte var det kommer från heller, anklaganden att jag varit med en/flera andra…
      Jag har ju verkligen inte det! Jag har bara jobbat och tränat och försökt att stå ut med vardagen! Jag käner mig så otroligt kränkt att bara dessa anklagelser vid denna jobbiga tidpunkt gör mer skada än bara “”arga ord””.

Det gör riktigt ont

sviken
      Medlem

“Har ännu inte hört av varandra. Hade det här hänt för ett år sen hade jag blivit så ledsen och ringt honom, bett honom att komma hem igen.
      Nu tycker jag det är skönt och njuter lite. Sov jätte gott inatt, vilket jag inte kunde sen han kom hem.

Känns konstigt att må så här nu när han är “”hemma”””

3E
      Medlem

Usch vilken oerhört jobbig situation. Särskilt om man verkligen vet att man inget har att dölja. Hur ska man kunna motbevisa när den andre parten redan har bestämt sig? Det går ju inte.

Låter verkligen som att ni skulle behöva ha hjälp att nå fram till varandra av en utomstående. Låter inte heller som att han mår så bra även innan bråket…
      Det är lättare att göra dig till en syndabock än att ta tag i sig själv känns det som när jag läser..

Många styrkekramar till dig!

Visar 2 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.