Hem Forum Invidzonens forum Anhörigträff Karlsborg

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Anhörig
    Medlem

Jag undrar om någon har tänkt gå?
    Vill inte dyka upp på trappen till lokalen själv…

#50671 Svara
    Anhörig
    Medlem

Jösses, ingen?
    Eller är det forumet som är helt… dött??

#50673 Svara
    sambon!
    Medlem

Jag skall gå och har kontakt med ytterligare en tjej!
    Hoppas vi ses!

#50675 Svara
    Anhörig
    Medlem

Åh! Vad skönt, var nästan lite nervös där ett tag. Ja, det gör vi!

#50677 Svara
    Martin
    Medlem

När var var e mötet?

#50679 Svara
    Stz
    Medlem

Hej!
    Hur var anhörigträffen? Jobbade så kunde inte gå:(

#50681 Svara
    sambon!
    Medlem

Jag var på träffen i Karlsborg!
    Den var riktigt bra med en film så man fick se olika delar av campen och även en film när de körde i omgivningarna!
    Det var pressofficeren som höll i träffen och det blev bra diskussioner!
    Jag är mycket nöjd men var trött på kvällen av alla intryck!
    Rekommenderar alla att gå för att få infon och bättre förståelse! Jag känner mig lugnare nu!

#50683 Svara
    Mari
    Medlem

Fick ni som var på anhörigträffen i Karlsborg någon information om datum och ort för medaljcermoni? Med tanke på att det är kring jul kan i alla fall jag ha svårt att få ledigt om jag inte är ute i god tid.

#50685 Svara
    Anhörig
    Medlem

11 december i Karlsborg 🙂

#50687 Svara
    mammi
    Medlem

Vi är ett gäng(6 pers) som ska på anhörigträffen den 24/10. Tror att det kommer vara mycket nyttig information och att det kan lugna en del oroliga föräldrar,syskon,vänner och partners. Vi kommer också vara med på middagen kvällen innan som invidzonen ordnar..Klart man ställer upp!

#50689 Svara

Mammi! Vad roligt! Glöm inte maila ansvarig på inbjudan så du får all info du behöver.

#50691 Svara

Anhöriga till en som ska åka nu i november.

Vi är två vuxna anhöriga som ska åka ner till Karlsborg den 23 oktober då jag hört att en anhörigträff var på gång den 24:e.

Hur får jag information om tid och plats för den 24:e?

Såg här i forumet att det även var något den 23 oktober. Hur får vi information om den 23:e?

Behöver vi anmäla att vi vill deltaga på dessa träffar? Om ja vart gör vi det i så fall?

#50693 Svara

Hej alla!
    Om det dyker upp frågor kring träffarna kan man alltid vända sig till lokala anhörigsamordnare på resp regemente. Eller maila oss på kansliet kontakt(at)invidzonen(punkt)se så hjälper vi till!

Här kommer en länk att klistra in i webbläsaren för kontaktuppgifter: http://www.forsvarsmakten.se/sv/information-och-fakta/for-anhoriga/kontakta-anhorigsamordnare/

Kramar från oss!

#50695 Svara
    Anhörig
    Medlem

I behov av information

Om er anhörig har angett någon av er som närmast anhörig så ska den informationen gå ut till er från FM med automatik.

Den som ska åka får lämna två personer som närmast anhörig och därmed också dessa personers kontaktuppgifter såsom relation, adress, telefonnummer hem & till jobb osv.

Rekommenderar att ni deltar i Invidzonens middag för anhöriga. Då kan ni prata med andra anhöriga & få tips & trix!

Lycka till

#50697 Svara

“Jag var på förra anhörigmiddagen som ordnades av Invidzonen. Det var mycket trevligt, just att få prata med “”likasinnade””

Denna gång kan jag inte komma då jag inte har barnvakt, känns inget vidare! Hade mer än gärna växlat några ord med andra anhöriga.

Kram på er! ?? “

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
Svar till: Anhörigträff Karlsborg
Information om dig: