Hem Forum Invidzonens forum Anhörigdagen:)

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Fia
    Medlem

Ville bara säga att det känns så skönt att ha fått vara med på den, detta är ju min första mission och det kändes skönt att se hur de skall bo o hur utrustningen känns. (Han kommer ju komma hem med nackskador bara av den tunga hjälmen, inte visste jag att den var så tung….)
    Tur att FM har fattat att det är viktigt att få en sån här dag.
    Vill säga tack till MentorAnnaS också, som anordnade minglet, synd att inte så många kunde komma, översten borde kommit ihåg att att påminna om det:)
    Ha det fint alla under den härliga lediga veckan vi har nu!!!!!
    Många kramar

#56273 Svara
    Missdoe
    Medlem

Jag vill också hylla Anhörigdagen! Jag tyckte att det var en väldigt bra dag, upplägget var bra och Överste Anders information var väldigt berikande för mig. Det gjorde mig mer förberedd på vad som komma skall.
    Det var även kul att träffa Individzonen och se er!
    Stor kram

Missdoe

#56275 Svara
    fru gus
    Medlem

“Skönt att höra att Anhörigdagen var bra. Det upplevde jag också sist. Denna gången “”frös den inne”” för min soldat åker idag. Lite kass planering kan jag tycka. Alla anhöriga hade liksom inte samma möjligheter nu. Men så kan det vara…
    Kram till er alla! “

#56277 Svara
    Lova
    Medlem

Det är nog den eviga stötestenen – HUR ska man nå de anhöriga?
    Våra anhöriga som är anställda inom FM hinner knappt inte se, läsa den infon som berör oss på hemmaplan. Dels så får de den inte heller mellan varven. Det mesta går ut på att du som enskild måste söka informationen själv.

Var det något prat om nätverk? Det är jag intresserad av!

#56279 Svara
    Lova
    Medlem

Det är nog den eviga stötestenen – HUR ska man nå de anhöriga?
    Våra anhöriga som är anställda inom FM hinner knappt inte se, läsa den infon som berör oss på hemmaplan. Dels så får de den inte heller mellan varven. Det mesta går ut på att du som enskild måste söka informationen själv.

Var det något prat om nätverk? Det är jag intresserad av!

#56281 Svara
    Lova
    Medlem

Hoho! 🙂
    Vore så roligt om ni som var där ville skriva några rader 🙂

#56283 Svara

Hej, ja vi håller på att skapa en maillista för anhöriga FS22, med anledning av att en av våra mentorer nu ingår i gruppen för FS22 anhöriga. Anmäl er gärna till denna, här kommer vi aktivt kunna arrangera egna aktiviteter efter behov och efterfrågan samt nå ut med info. Kontakta oss via kontaktforumläret. Skriv in Nätverk Fs22 så vet vi att du vill ingå!

En stor kram från oss alla, trevlig helg.
    Vi finns här hela tiden.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Svar till: Anhörigdagen:)
Information om dig: