Hem Forum Invidzonens forum Anhöriga i samma ålder

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
  • Författare
    Ulrika
    Medlem

Min sambo åker till afghanistan om tre veckor och det känns inte alls bra. Har nyss fyllt 20 år, och undrar om det finns fler anhöriga till fs23 runt min ålder här?

#53969 Svara
    Sanna
    Medlem

Hej! jag är oxå 20! Har dock inte min kille i fs23 utan i fs22 och han kommer hem om tre veckor. Så jag finns här om du vill prata eller ses, har ju trots allt gjort en utlandstjäst snart och överlevt (ja man gör det även om man aldrig tror det) det känns fruktansvärt i början, men jag lovar det fixar sig! 🙂 bor du kanske i skövde-trakten?

#53971 Svara

“Hej vännen!
    Vi kommer finnas på Livgardet på söndag under anhörigdagen om du ska dit. Ta gärna kontakt med oss då vi kommer samla ihop kontaktuppgifter på anhöriga som vill nätverka under missonen.

Vi ska försöka ordna lite olika träffar framöver där behov finns.

Självklart så får du ju gärna höra av dig till oss direkt, är själv “”några”” år över 20 men du får gärna höra av dig till mig. Du hittar mina kontaktuppgifter under fliken “” om oss””

Stor kram, vi grejar det här tillsammans!

// Christine

#53973 Svara

Hej! Jag är 23, mina kontaktuppgifter finns hos invidzonen.

#53975 Svara
    Ulrika
    Medlem

Sanna, invidzonen har min mail, hör av dig! (:

#53977 Svara
    Mentor Annas
    Medlem

Ulrika!
    Du är välkommen att ta kontakt med mig också du hittar min mailadress här på hemsidan.

Kram

#53979 Svara
    Sandra
    Medlem

Hej! Jag är med 20 och min pojkvän åker också ner om tre veckor. /Sandra

#53981 Svara
    Sandra
    Medlem

Hej! Jag är med 20 och min pojkvän åker också ner om tre veckor. /Sandra

#53983 Svara
    Therese
    Medlem

Hej!
    Jag förstår precis hur du känner! Det är dock inte min sambo som åker ned utan min pappa. Men känslostormarna är de samma skulle jag gissa. Jag själv är också 20 år. Hör av dig! Alltid skönt att ha någon att prata med som sitter i samma situation 🙂

Kram på dig!
    /Therese

#53985 Svara
    Sara
    Medlem

Hej!
    Jag kan börja med att säga att detta har nog varit den värsta dagen i mitt liv(så känns det just nu iaf) 🙁 jag har också tänkt på det! Skulle jättegärna få kontakt med någon som bor i närheten av Karlskrona! Detta känns verkligen jobbigt. Och jag hoppas att tiden går snabbt!

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 10 totalt)
Svar till: Anhöriga i samma ålder
Information om dig: