Hem Forum Invidzonens forum Anhöriga fs22 i & runt Sthlm??

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Hst
    Medlem

“Hej,

Sitter här och tittar runt lite bland alla trådar… känns som om det flesta bor neråt i landet. Tänkte höra om det finns några anhöriga till fs22 här runt sthlm??
    Kanske för att ses och prata nångång, peppa varandra…. eller bara höras här eller mail.
    Vore “”kul”” att hitta nån där ute i samma sitts som just nu laddar inför vad som komma skall! Hur förbereder ni er? Hur mår ni? osv. Just nu är ju dom som bor här runt borta väldigt mycket dessutom så lite sällskap utbyte av tankar kanske inte är så dumt.”

#57045 Svara

Hej! Om ni vill kan vi ordna en nätverksträff i Stockholm (eller på annan önskvärd ort), för de som vill träffa andra från tex FS22.

Maila oss via vårt kontaktformulär så sätter vi upp er på en intresselista och kan göra något trevligt tillsammans på neutral mark. Invidzonen hjälper gärna till om ni vill!
    Kram från oss!

#57047 Svara
    Nätis
    Medlem

“Nätverk är toppen! Jag är med i TUAV´s Anhörignätverk i Karlsborg och jag gillar “”ribban”” de lagt.

#57049 Svara
    FC
    Medlem

Hej!
    Jag bor i närheten av Stockholm och jag känner samma sak. Det känns som att de flesta anhöriga befinner sig neråt i landet. Det har sin förklaring eftersom de flesta i FS22 kommer ifrån K3 och de flesta soldater är ifrån det området, Skara, Göteborg osv. Men jag håller med det vore skönt att hitta någon som sitter i samma sits. Och speciellt någon man kan träffa då det kan komma att bli tungt ibland.

Jag lämnar mina uppgifter till InvidZonen, om du vill kontakta mig, gör gärna det!

#57051 Svara
    Hst
    Medlem

FC, Har kontaktat InvidZonen så vi hörs på mail när jag får uppgifter 🙂

Jag tycker det låter som en bra idee med nätverksträff! Hoppas att vi blir några som anmäler intresse!!!

#57053 Svara
    Tess
    Medlem

Hej,
    här är en till anhörig i Stockholm.
    Jag tycker att det vore toppen med en nätverksträff här!

#57057 Svara
    Hst
    Medlem

Tess
    Mina kontakt uppgifter finns hos invidzonen om du vill ha 🙂

#57055 Svara
    Anonym
    Gäst

“Hej igen,
    -vi kommer med många olika datum kring träffen i Stockholmsområdet för att få med så många som möjligt.

Vi har nu fått till ett nytt datum som vi hoppas fungerar, och ser det som ett tillfälle att mingla och umgås med varandra.

Senare kommer vi ordna ytterligare en träff med tex en föreläsning, brunch, tacokväll eller något annat matnyttigt. Allt efter önskemål och behov.

Nya bud alltså

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
Svar till: Anhöriga fs22 i & runt Sthlm??
Information om dig: