Hem Forum Invidzonens forum Anhörig till FS23

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Jb
    Medlem

God kväll, är det någon som är anhörig till ngn soldat i FS23? Någon som bor runt Mälardalensregionen? 🙂

#57173 Svara
    Tess
    Medlem

Vi bor utanför Uppsala och min man åker på ett antal resor till Afghanistan varje mission…..så vi är inte kopplade till just FS 23 men vi är vana anhöriga 😀 Hör av dig om du vill ha kontakt

#57175 Svara

Hej 🙂

Hör gärna av er till Invidzonen så ordnar vi kontakten. Själv bor jag i Uppsala/Stockholm och hjälper er gärna.
    Skicka bara ett mail till Invidzonen.

#57179 Svara
    Marie
    Medlem

Hej! Jag är anhörig till en soldat som åker med FS 23. Jag kan maila mina kontakt uppgifter till Invidzonen. Bor i Stockholm.

#57181 Svara
    Marie
    Medlem

Hej! Jag är anhörig till en soldat som åker med FS 23. Jag kan maila mina kontakt uppgifter till Invidzonen. Bor i Stockholm.

#57183 Svara
    sofia
    Medlem

FS23, är det dom som åker ner i maj 2012?

#57185 Svara
    anh
    Medlem

Hej. Jag är anhörig till en soldat i FS23, bor i Värmlandsområdet. Mailar mina uppgifter till invidzonen 🙂

#57187 Svara

Nu finns mina uppgifter hos invidzonen om någon vill ha kontakt. Jag bor i närheten av Karlstad.

#57189 Svara
    Ulrika
    Medlem

Också anhörig till en soldat som åker med fs23, bosatt i Halmstad. Väldigt ny på det här området så har gärna kontakt (:

#57191 Svara
    Linda
    Medlem

Hej. Min fästman ska åka med fs23 med sina soldater. Finns det någon runt skövdetrakten som också känner behov av att kanske prata av sig när som, eller kanske bara träffas o fika när det känns extra jobbigt, då dom är iväg? Linda

#57193 Svara
    Mentor Annas
    Medlem

Hej Linda!

Jag finns i Skövde området och träffas gärna! Jag har dock min sambo iväg nu på FS22
    Hör av dig till Invidzonen så kan du få mina uppgifter.
    Kram

#57177 Svara
    Anonym
    Gäst

“Mentor Jessica: Har mailat mina kontaktuppgifter till Invidzonen nu =) Så Tess, du lär få den snart =) 0 0 0 0 JB 2011-11-15 16:51:01.720

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
Svar till: Anhörig till FS23
Information om dig: