- Detta ämne har 11 svar, 10 deltagare, och uppdaterades senast för 2 veckor, 1 dag sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Anhörig till FS23
God kväll, är det någon som är anhörig till ngn soldat i FS23? Någon som bor runt Mälardalensregionen? 🙂
Vi bor utanför Uppsala och min man åker på ett antal resor till Afghanistan varje mission…..så vi är inte kopplade till just FS 23 men vi är vana anhöriga 😀 Hör av dig om du vill ha kontakt
Hej 🙂
Hör gärna av er till Invidzonen så ordnar vi kontakten. Själv bor jag i Uppsala/Stockholm och hjälper er gärna.
Skicka bara ett mail till Invidzonen.
Hej! Jag är anhörig till en soldat som åker med FS 23. Jag kan maila mina kontakt uppgifter till Invidzonen. Bor i Stockholm.
Hej! Jag är anhörig till en soldat som åker med FS 23. Jag kan maila mina kontakt uppgifter till Invidzonen. Bor i Stockholm.
FS23, är det dom som åker ner i maj 2012?
Hej. Jag är anhörig till en soldat i FS23, bor i Värmlandsområdet. Mailar mina uppgifter till invidzonen 🙂
Nu finns mina uppgifter hos invidzonen om någon vill ha kontakt. Jag bor i närheten av Karlstad.
Också anhörig till en soldat som åker med fs23, bosatt i Halmstad. Väldigt ny på det här området så har gärna kontakt (:
Hej. Min fästman ska åka med fs23 med sina soldater. Finns det någon runt skövdetrakten som också känner behov av att kanske prata av sig när som, eller kanske bara träffas o fika när det känns extra jobbigt, då dom är iväg? Linda
Hej Linda!
Jag finns i Skövde området och träffas gärna! Jag har dock min sambo iväg nu på FS22
Hör av dig till Invidzonen så kan du få mina uppgifter.
Kram
“Mentor Jessica: Har mailat mina kontaktuppgifter till Invidzonen nu =) Så Tess, du lär få den snart =) 0 0 0 0 JB 2011-11-15 16:51:01.720
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.