- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 1 vecka, 1 dag sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Andra anhörigträffen för Mali03
Undrar om det finns något preliminärt besked på datum? Jag har så svårt att få ledigt från mitt jobb om jag inte söker i oerhört god tid.
Mvh Maria
Hej! Vi skickar frågan vidare, och hör av oss igen. Vi har ett datum men vill få detta bekräftat samt kontrollera om vi kan lägga datumet här.
Maila oss på kontakt(at)Invidzonen(punkt)se om du vill!
Kram!
Tack för hjälpen!
Jag avvaktar ert svar här på forumet 🙂
Mvh Maria
Hej Maria!
Jag har fått de preliminära datumen för de närmaste träffarna. På grund av säkerheten så vill vi inte lägga ut dem här på forumet. Jag vill därför be dig att mejla mig på kontakt(at)Invidzonen(punkt)se så kan jag ge dig datumen.
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.