Hem Forum Invidzonens forum Alla andra tycker så fb mycket!

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Trötter
    Medlem

“Tänk vad alla andra tycker att vi som försvarsmakts familj ska tycka, känna och tänka.
    Det roligaste är att de har inte en fb aning om hur det är. Berättar man så är de inte särskilt intresserade heller.

Jag kan inte arbeta obekvämt när min fru är iväg på övningar eller missioner. Jag har en juste arbetsgivare som hjälper mig så jag får arbeta endast dagar då. Men blir ifrågasatt av omgivningen som säger att “”förr minsann så fick militären hjälpa till med sådant””. Något vi aldrig hört talas om.

“”Eller den ständiga frasen, vad ska de där och göra? Varför skickar vi folk dit, låt dem sköta sitt själva “”Ja JAG skulle ju aldrig kunna lämna mina barn och åka så där””

Bla, bla, bla, bla…

Blir bar sååå trött!”

#50067 Svara
    H
    Medlem

“Håller med!! De är de vanliga fenomenet “”igen förstår “” och som vanligt vill väldigt få förstå. Man märker de nog tydligare när man har sån nära relation.

Försöker att undvika att nämna vad min sambo arbetar med för de har blivit ett extra jobb att behöva hävda sig som gensvar. “”Varför jag är med honom, varför gör dom de, gör dom ens något, dom bara leker i skogen, slöseri med skattepengar”” somliga är ju genuint intresserade eller förstår, men knappast majoriteten “

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Svar till: Alla andra tycker så fb mycket!
Information om dig: