- Detta ämne har 3 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 1 månad, 4 veckor sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › Aldrig mer!
Nu kommer snart min soldat hem och det har varit det sex värsta månaderna i mitt liv!!! Jag är en i vanliga fall väldigt glad tjej men under den här jobbiga väntan så har jag bara mått sämre och sämre och blivit olyckligare och surare än någonsinn!:(
Jag älskar min kille så därför har jag väntat men jag pallar inte att gå igenom detta än gång till! Det är inte värt att må så här j-a dåligt! Nä ALDRIG mer!!!
Man lär sig med tiden annars och för varje gång upptäcker man nya sätt som gör det lättare. Men nu är det eran tid och ni har kämpat fantastiskt båda två <3
Känner redan som du och min har bara vart nere i tre veckor. Jag blir lätt grinig och irriterad och jag kan verkligen inte dölja det. Jag som annars är en väldigt glad tjej också:-/
Men han är värt alltihop:) Så bara att stötta honom tills han är hemma igen:)
Det har iaf varit väldigt starkt av dig alla andra som går igenom det, trots irritation, surhet och griniga miner:)
Jag känner precis likadant, jag är vanligtvis den glada spralliga tjejen men när min kille är borta blir jag låg och lättirriterad. Fast jag vet att det är fel av mig så blir jag arg på honom också, för att han väljer bort oss här hemma. Han har varit borta 1 gång förut, han var borta i nästan 8 månader och jag sa aldrig mer! ändå sitter jag här nu två år senare och han har precis åkt iväg på sin andra mission
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.