Hem Forum Invidzonens forum Aldrig mer!

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Ninni
      Medlem

Nu kommer snart min soldat hem och det har varit det sex värsta månaderna i mitt liv!!! Jag är en i vanliga fall väldigt glad tjej men under den här jobbiga väntan så har jag bara mått sämre och sämre och blivit olyckligare och surare än någonsinn!:(
      Jag älskar min kille så därför har jag väntat men jag pallar inte att gå igenom detta än gång till! Det är inte värt att må så här j-a dåligt! Nä ALDRIG mer!!!

Tess
      Medlem

Man lär sig med tiden annars och för varje gång upptäcker man nya sätt som gör det lättare. Men nu är det eran tid och ni har kämpat fantastiskt båda två <3

S
      Medlem

Känner redan som du och min har bara vart nere i tre veckor. Jag blir lätt grinig och irriterad och jag kan verkligen inte dölja det. Jag som annars är en väldigt glad tjej också:-/
      Men han är värt alltihop:) Så bara att stötta honom tills han är hemma igen:)
      Det har iaf varit väldigt starkt av dig alla andra som går igenom det, trots irritation, surhet och griniga miner:)

S
      Medlem

Jag känner precis likadant, jag är vanligtvis den glada spralliga tjejen men när min kille är borta blir jag låg och lättirriterad. Fast jag vet att det är fel av mig så blir jag arg på honom också, för att han väljer bort oss här hemma. Han har varit borta 1 gång förut, han var borta i nästan 8 månader och jag sa aldrig mer! ändå sitter jag här nu två år senare och han har precis åkt iväg på sin andra mission

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.