Hem Forum Invidzonens forum Afghanistanbloggen

Visar 8 svarstrådar
  • Författare
      A.
      Medlem

Är det ngn mer som inte fått sina kommentarer publicerade?
      Jag skickade en kommentar vid jul, en julhälsning, som ej publicerats.
      Nu en kommentar i mars månad.

Tycker det är konstigt att det inte kommer ngn förklaring då man lämnar e- postadress?

Har även skickat en undran till den som ska sköta bloggen utan ett svar. Dock fick jag kvitto på att mitt mail gått fram.

Loisie
      Medlem

Håller med dig, har skrivit kommentarer som aldrig publicerats. Senast tog det 6 dagar. Jag tycker också att det blivit en klar försämring av antalet inlägg, ingen månads rapport från CO och att det inte finns inlägg som tar upp nuvarande läge och händelser, under FS21, fick man löpande information om vad som pågick det tyckte jag var bra och skapade förståelse för att det händer saker hela tiden. Dessutom har det varit bilder med felaktiga bildtexter, de borde förstå hur viktig bloggen är för anhöriga. Bättring Fs22

Anhörig
      Medlem

Lustigt, detta har jag också tänkt på.
      Särskilt de där månadsbreven de fick när det var FS21. Dem skulle jag gärna ta emot! 🙂

Är detta ngt som InvidZonen kan kollla upp åt oss anhöriga eftersom vi inte får ngt svar själva?

Hej alla anhöriga!

Vi jobbar på denna fråga och återkommer så fort vi har ett svar.

Tycker det är märkligt att vi som anhöriga ska behöva kontakta en fristående organisation som FM betalar för att få svar.

Ett tipps till Afghanistanbloggen FS22 är att lägga tillbaka klockan för tiden i Afghanistan, vädrerförhållandet.

Ett annat tipps är även att inrätta ngn form av allmän frågelåda där vi anhöriga kan ställa frågor som vi söker svar på. Ibland så kanske man inte kan fråga ex anhörigansvarige om frågor då man inte har ngt förtroende för densamme.

Hej igen! Nu har vi kontaktat webbredaktionen med era förbättringsförslag, synpunkter och frågor.
      I vårt meddelande har vi lagt länken till den här tråden så om ni har fler så skriv dem här.

Om vi får svar från dem kommer vi publicera detta på en gång!
      Era synpunkter är bra!

Kramar från oss på Invidzonen

Anonym
      Gäst

Hallå FM!
      Har ni någon kommentar?

A.
      Medlem

Nu har jag tröttnat på FM och deras ointresse att bemöta anhöriga och deras frågor och påpekanden. Varken på afghanistanbloggen, här på forumet, via mail till anhörigansvarige eller med mail till chefen av Fs22 har jag fått något svar. Enkla frågor utan problem med säkerheten, generella frågor men ändå inga svar. Första kontakten togs i början av februari, har fått svar på vissa frågor från anhörigansvarige men inte alla. Det kanske vore bra om Fm tillsammans med Invidzonen, soldathemsförbundet och fackförbunden hade en gemensam FAQ där generella återkommande frågor finns besvarade. Tex hur man hittar info om förseningar, tider m.m för leaveflygen, gällande regler.vid insats, och annat som många vill ha svar på uppdaterade datum för medaljceremonier. Adresser, .
      Att inte ta sitt ansvar och svara på anhörigas frågor är ingen bra strategi om FM vill behålla sin personal. Istället för att stödja så skapar FM konflikter och lägger ansvaret på den enskilde som har betydligt sämre förutsättningar att svara vid samtalen hem.

De förtryckta och, kuvade hemmafrurna är inte längre FM anhöriga, nu finns det engagerade, viljestarka, intresserade och ifrågasättande äkta män, mammor, pappor, sambos, barn och hustrur. Häng med i utvecklingen!

Visar 8 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.