- Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 1 vecka, 6 dagar sedan av .
Hem › Forum › Invidzonens forum › 7 veckor senare…
Här rullar tiden på fortare än fortast.
Det är redan 7 veckor sedan maken kom hem från FS21.
Jag trodde innan att det skulle bli mycket mer friktioner hemma än vad det har blivit.
Jul och nyår försvann i ett nafs och var precis sådär mysiga som man tänker att de ska vara.
Nu börjar vardagen infinna sig igen och det flyter på bra. Barnen börjar bli mindre mammiga och det känns som att vi är två föräldrar igen.
Maken börjar komma på banan när det gäller barnen och allt som hänt medans han var borta.
Jag ser tillbaka på vårt missionsår 2011 och tycker att det faktiskt gick både fort och förvånansvärt bra.
Tänk om jag hade vetat det den här tiden förra året när jag gruvade mig som mest så mycket bättre jag hade mått då.
Kramar till er alla!
“Tack för “”rapporten””. Har allt funderat hur det gått för er. Skönt att det går bra.
All lycka till er!
Kram”
Invidzonen
Hantverkargatan 52, 112 31 Stockholm
Tel växel/kansli: 08-400 20 388
Anhörigtelefon: 0761-66 33 17
E-post: kontakt@invidzonen.se
Invidzonen är en partipolitiskt och religiöst obunden ideell förening som startade 2007 vars målgrupp är anhöriga till utlandstjänstgörande personal.
Copyright © Invidzonen | Webb av Bravo Webbyrå
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.