Hem Forum Invidzonens forum 1 månad

Visar 3 svarstrådar
  • Författare
      Trötter
      Medlem

Nu har det gått en månad sedan missionen började för oss.

Första veckan kändes usel, andra och tredje veckan så gick jag in för att ta vara på tiden och unna mig själv saker.

Men det spelar ingen roll hur mycket roligt att jag har att göra, hur mycket jag kan köpa till mig själv. Hur mycket tid jag kan spendera precis hur jag vill.

Jag föredrar då båda är hemma, man kan ha en vardag. Slappna av framför tv:in på kvällen tillsammans.

Nu känns varje sak jag gör så värdelös.
      Vill bara att allt ska bli som vanligt.

sofia
      Medlem

Jag kan inte göra annat än hålla med. För mig har det gått jättebra. Tills nu. Nu är jag klar med egentid och möjlighet att göra precis vad jag vill. Nu vill jag vara två. Nu vill jag kramas på kvällen, inte gå och lägga mig ensam…

sjuklingen
      Medlem

Även för mig har det gått jättebra, tills nu. Har lyckats få alla tiders förkylning med feber och pang bom så föll allt! Jag var såå arg att han lämnat mig ensam i en främmande stad lång hemifrån med hans förbenade hund!

Men så pratade vi, han fixade så en kollega som är hemma tar ut hunden och förde över pengar och sa att jag kan beställa hur mycket takeout jag vill.. Jävlar också kände jag då, det var ju nästan lättare att vara arg! Nu blev jag ju bara påmind hur fantastisk min andra hälft är, och hur långt bort det är till leave….

Mentor Annas
      Medlem

Ensamheten är tuff och den går också i vågor.
      Förstår eran känsla. Men ta en dag i taget och försök hitta ett fokus. Det hjälpte mig. Sätt upp ett mål tills de kommer hem som ni tror kan hjälpa er. Det ska vara ett rimligt mmål som ni kan klara. För mig var det träning. Det gjorde att jag fick rensa tankarna de timmar jag var på gymmet. Det gjorde att jag blev skönt trött när jag kom hem och hade lättare att somna och inte behövde ligga och grubbla i den stora ensama sängen.

Vi finns här för er om ni vill få ur er era tankar.

Styrke kramar till er!

Visar 3 svarstrådar
  • Forumet ”Invidzonens forum” är stängt för nya ämnen och svar.