Hem › Forum › Känslor › Officersprogrammet › Svar till: Officersprogrammet
Hej Orolig 1, jag känner igen det du beskriver. Jag har haft en liknande situation. Min partners beteende var liksom grunden för hur jag mådde och hade det. Efter en lång tid tillsammans nu har jag varit tvungen att arbeta med mig själv. Nu är det såklart kanske inte så för dig och skillnaderna kan vara stora. Men min historia var att jag var tvungen att jobba med min tillit. Det tog nästan överhanden åt andra hållet tillslut , det var svårt att få en balans. Men det gick. Jag försöker bara fokusera på mig, och ta hjälp när det går och behövs. Jag har så stor respekt för just panikångest så det var jag tvungen till. Min bästa vän har också gått på Karlberg och hon upplever inte att Karlberg var en otrohetsskola. (Jag var tvungen att fråga för att höra hennes bild.) Hon sa att det förmodligen beror på de som är där just där och då såklart men det är inte något som hon såg något av, Så jag förstår dig till fullo, och här kommer en stor kram. Jag tror att det finns en lösning för dig, du kommer komma starkare ur det här oavsett vad som händer. Idag är jag tacksam för alla insikter jag behövt hitta och känner mig rustad för det mesta i livet. Vi måste alla bara få ha ett utrymme där vi får säga vad vi känner utan att någon dömer liksom.
Styrkekramar till dig.