Hem › Forum › Familjerelationer › Vi som ”bara” är sambos utan familj › Svar till: Vi som ”bara” är sambos utan familj
Tack att ni delar med er om era tankar kring att det känns som det är mycket inriktning på barnfamiljer. Vi försöker att fånga upp intresse och behov men vi ska absolut göra allt vi kan för att förbättra oss i detta.
Jag vill tipsa om att vi ikväll och alla kommande torsdagar har en träff där vi ses digitalt tillsammans med andra anhöriga. På vår digitala mötesplats träffar du andra anhöriga som är eller har varit i liknande situation som du är i. Här finns möjlighet att kunna prata om allt mellan himmel och jord. Våra mötesplatser är i förtroende och samtal ska stanna i gruppen. Här ses vi på lika villkor. Du är inte ensam. Anmäl dig till kontakt(at)invidzonen(punkt)se.
Jag och min kollega Niina sitter också just nu och planerar för höstens kommande aktiviteter. Där har vi gjort en blandning av både fysiska och digitala träffar som vi hoppas kan passa alla eller i alla fall något som är av intresse.
Om ni har några förslag eller önskemål tar jag tacksam emot detta. Ni kan mejla till mig på anna(at)invidzonen(punkt)se
Tack att ni delar med er
Varma hälsningar från Anna på Invidzonen