Hem › Forum › Övrigt › Arg och dålig flickvän › Svar till: Arg och dålig flickvän
Vad jag känner igen mig i er alla!! Alltså som jag har hatat på det liv dem har valt att leva och i nästa sekund hatat mig själv för att jag känt så. Min plan var också att bara stänga ner nu i sommar och sluta känna tills allt är över. Helt enkelt processa allt i min ensamhet pga ”ingen annan förstår ändå vad jag går igenom”. Men sen fick jag ett tips av att faktiskt höra av mig hit. Det måste ändå varit årets bästa tips för det finns sjukt nog folk som är i samma sits och det är så befriande att få prata med alla dem ibland!!
Och bara för att vi tänker att hela den här insatsen kan dra åt h*lvete ibland så är vi inte dåliga flickvänner. Egentligen är vi helt jäkla fantastiska som tar oss igenom denna period trots att detta kanske inte var vår önskan eller beslut. Speciellt nu under Corona när världen är ännu dystrare än vanligt.
Som några redan skrivit så finns det säkert någon här som bor i närheten av dig. Och skulle du nu bo på antarktis så är vi massvis av människor som gärna har kontakt med dig ändå!