Hem Forum Invidzonens forum Jag vill orka vara stark. Svar till: Jag vill orka vara stark.

Katten
Medlem

Hej! Jag gör också så att jag berättar precis hur och vad jag känner när han ringer hem. Jag har också gråtit VARJE dag under december, januari, februari, mars månad och på något vis tillhör det. Jag är en stark person som reder ut vardagen rent praktiskt, men min livskamrat saknas!! Det är det som känns mest. Jag har varit ärlig i telefon, skällt ut honom och sagt vad jag tycker. Att han sedan mått dåligt får vara så. Det är så här jag känner och han har rätt att få veta och jag HAR ALL RÄTT ATT BERÄTTA. Nu är vi inne på sista månaden och det går FRUKTANSVÄRT långsamt! Vi pratar mycket i telefon och skrattar tillsammans. Det kändes skönt att få sagt det som tryckt mig under den här tiden, även om det blev jobbigt för honom att höra i telefon! Så sluta håll inne det som känns hemskt. Det blir bara värre om det inte kommer ut. Det känns också skönt att invidzonen finns. Bara detta forum gör att man/jag överlever….kram på er alla därhemma! Snart är det väl medaljceremoni för oss???