Hem Forum Invidzonens forum Då har han åkt Svar till: Då har han åkt

zozzo
Medlem

“Så trodde jag oxå, men det är som alla säger. Att vi har rätt att känna som vi känner, det är ju trots allt för fan deras jävla fel! Eller hur? Så det tycker jag dom får ta att man är arg o ledsen, jag bråkade som fan på P dagen innan han skulle åka och jag grät och grät.. Så han visste om det. Men sen efter att vi skildes åt så ringde jag o berättade att “”jag är glad nu, så du behöver inte oroa dig för mig”” Jag dolde det också länge att jag va ledsen och arg just för hans skull, men det kändes skönare efter att man fått ett “”utbrott”” liksom, för då kan man släppa det. nu vet han vad jag tycker, för det behöver ju inte betyda, att man inte stöttar han bara för att man är arg och ledsen. Det betyder ju inte att man samtidigt är stolt och glad över att man verkligen gör det här och tar sig igenom den här missionen tillsammans! Man bär ju på blandade känslor, och det är viktigt att man vet och känner att alla känslor är tillåtna. Så jag skulle berätta för sambon, om jag var du, berätta allt hur du känner. Så får du se om det känns lättare efteråt. Och berätta då också att du inte har berättat det här förut för hans skull liksom. Och om du vill försöka “”bestämma”” dig för att vara glad från och med då kanske, så berätta också det för din sambo, att älskling du ska inte oroa dig för mig nu för jag vet att jag kommer klara det här, men jag var bara tvungen att få berätta vad jag känner 🙂 “