Hem Forum Invidzonens forum Litar inte på att han inte vill åka igen Svar till: Litar inte på att han inte vill åka igen

Anonym
Gäst

“Jobbar han inom Försvarsmakten nu också eller det var bara en tilfällig vända han gjorde i FS19? För isf kommer han ju åka inom sin tid igen menar jag.. Jag kände som du ganska länge ända tills jag inte orkade hålla det inom mig längre. Jag nästintill bad honom om att åka igen. För bådas skull. Han skulle åka för att han vill och jag skulle bara få bli av med, som du skrev, ingemanslandet. Jag vill få det överstökat så fort som möjligt. Vill inte gå o vänta på något o som du skrev, slappna av i tex två års tid.
Han förstod mig till sist men det krävdes att jag la upp alla korten på bordet. Exakt varför och exakt hur jag kände/känner.
Men det hjälpte inte fullt. För han har fortfarande inte sökt utan han väntar på att soldatmannen i han ska ebba ut.
Ibland känns det som att jag når fram till honom, att han lyssnar på mig och att han slutligen börjar lyssa på sin egen vilja. Men det slutar alltid med att han byter samtalsämne eller blir irriterad. Han vill så klart inte prata om det längre :/
Jag tycker du kan puscha honom. Men bara om du är helt ärlig så han inte tror att du vill bli av med honom. Det var det första min pojkvän sa till mig