Hem Forum Invidzonens forum Det är bara lite jobbigt just nu. Svar till: Det är bara lite jobbigt just nu.

H
Medlem

Jag min sambo har oxå varit iväg till kosovo innan med,dock var vi inte ihop då..men han har innan mig tagit nytta av sitt utseende o har väldigt många vänner av det andra könet,så jag vet precis hur du känner..jätte jobbigt när det är massa andra tjejer som hört av sig under tiden. Han skulle aldrig göra nåt heller det vet jag,men det är iaf jobbigt när dom hör av sig o typ tror att det är fritt fram fast han säger att han har sambo..dessutom kunde han strunta i att svara när om skicka,han mena på att dom fatta då,men jag försökte förklara att du måste säga till alla som det är annars kommer dom bara fortsätta. Efter att det tog slut mellan oss o han verkligen insåg hur mycket han älska mig o ville leva med mig så har han ändrat sitt liv totalt,o jag har alltid kört med att tänk om situationen var tvärtom o då har han insett att ja det kanske inte skulle vara så kul. Försök o säg det till din kille med..tänk om han skulle vara borta o nån kille skulle börja skicka mess till dig..skulle han tycka att det var ok då? Jag har oxå haft ett väldigt jobbigt förhållande innan,o det är svårt men man får försöka o tänka att man kan inte dra alla över ett streck..men o andra sidan om han vet om det så kan han ju tänka efter lite extra kanske. Jag tror tyvärr att i slutändan måste du bara lita på honom,det finns inte så många andra sätt.. när han åker iväg så kan han ju inte göra så mycke där borta,dom är ju ganska begränsade..men du där emot kan ju göra vad du vill här hemma.så egentligen borde han vara mer orolig än du. Har du sagt att du fortfarande tycker det är jobbigt över det som hände sist han åkte iväg..om inte så gör det! Hoppas det kan bli lite bättre iaf..om inte så är det bara att du hör av dig!! Massa kramar