Hem Forum Invidzonens forum Det är bara lite jobbigt just nu. Svar till: Det är bara lite jobbigt just nu.

H
Medlem

Jag vet att det känns jobbigt långt innan,det tär mycket på en. Men du ska inte heller behöva gå omkring o må dåligt hemma tills november,o sen må dåligt när han åkt. Försök o prata med honom o få honom att förstå att det är lika jobbigt för dig som anhörig. Han kanske bara skjuter undan allt för att slippa tänka på det,han kanske är orolig oxå över om du ska klara av att vänta på honom..så försök även om det är svårt o prata ut ordentligt,det gjorde jag o min sambo. Det kändes inte alls bra o han ville inte öppna sig alls,så det tog slut i 2 månader,sen kom det fram att han inte kunde vara ifrån mig,men han var rädd o öppna upp sig om allt. Nu är allting jättebra mellan oss,vi kan prata öppet om allt,o han har redan åkt iväg. Vi har nog aldrig varit så nära varann som nu. Men det viktiga är att det känns bra innan han åker iväg! Hoppas du kan koppla av lite i påsk nu o jag skickar massa styrke kramar till dig !!